wanneer een "groot" bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lovelylonnes, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandravds

Sandravds Lid

2 apr 2010
    26
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hier een kleine meid van 14 maanden, slaapt nog in haar ledikant uiteraard. Van mij mag ze daar nog wel een tijdje in blijven liggen, totdat ik het gevoel heb dat ze klaar is voor een groot bed (zo rond een jaar of twee denk ik).
    We hebben wel een ledikant waar een deel van de spijlen aan de voorkant eruit kan, dus daar kunnen we mooi eerst mee oefenen als ze geen slaapzak meer aan hoeft van de zomer (ben benieuwd of dat ze dan iedere keer naast haar bed staat).

Groetjes, Sandra

2. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij zijn bezig met een echte jongenskamer en met zijn tweede verjaardag mag hij "proberen" te slapen in zijn grote bed.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier sinds een maand in een 1 persoonsbed en ze slaaaaaaapt goed! Oh wat een verademing. ging wel een weekje wennen overheen, maar nu hebben we er echt ontzettend veel profijt van! (voorheen werd ze best vaak wakker 's nachts en kon ze moeilijk inslapen)

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jasmijn slaapt nu 2 maanden in een groot bed, ze was dus bijna 2,5 jaar. Ze had eerder al een keer bij gebrek aan ledikant in een groot bed geslapen. Daar kwamen we er achter dat ze er dus aan toe was. Ikzelf was nog niet zover, wilde haar graag klein houden, maar ja over een half jaar zou ik het nog steeds niet willen, dus toch maar overstag gegaan. Ze heeft vanaf dag 1 perfect gedaan in bed en is er gelukkig niet uitgevallen. Succes ermee!

5. mammavan2kids

9 apr 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    iets ouder als een jaar achteraf wel wat jong

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Een week of twee na haar tweede verjaardag.

7. Hester

Hester Niet meer actief

Hij ligt nog steeds heerlijk in zijn ledikant... best wel oud als ik het hier zo lees (hij is bijna 3) maar het past nog makkelijk.
    Als hij gaat logeren en in hotels ligt hij gewoon in een 1 persoonsbed, dat gaat prima.

8. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    als ik het zo lees ben ik heel vroeg geweest :s
    mijn oudste is nu anderhalf... en zij slaapt al bijna een maand of twee in haar prinsessenbed... het is een peuterbedje dat meegroeit naar een eenpersoonsbed...
    ze is er nog nooit uitgevalle en nog nooit alleen uitgekomen... ze blijft netjes zitten tot mama of papa of wie dan ook haar eruit komt halen...

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier hebben we toen hij 2,5 het ledikantje weg gehaald, ik heb niet direct een 1 persoons bed gekocht maar een twijfelaartje ... Hij slaapt er heerlijk in, ik merkte dat hij zich opgesloten voelde in zijn ledikant dus dat was de reden voor ons om hem te vervangen..

Deel Deze Pagina