altijd!behalve het heel warm is, op vakantie. dan een hemd met een print etc, mouwloos shirt. bedoel ik.
oudste heeft allen bij 20 graden of meer geen hemd aan. dan vind ze het echt te warm. verder altijd een hemd aan
De hele winter en herfst zeker een hemd. Met het weer van afgelopen week zeker niet, moet ik ook niet aan denken...pffff. Volgende week wordt het weer wat frisser en dan misschien wel weer een hemd, bekijk het nu per dag zeg maar.
Hier dragen mijn 3 en 7 jarige allebei nog hemden. Alleen niet op zulke warme dagen als afgelopen weekend. Maar in de winter...altijd!
Ik had echt niet bedacht dat mensen met 20+ nog een hemd aan deden bij hun kinderen. De oudste draagt vanaf een graad of 10 geen hemd (is een schatting, want ik zit niet met m'n neus op de thermometer maar die draagt dus alleen in de winter een hemd en zelfs dan nog lang niet altijd), de jongste met weer zoals de afgelopen dagen niet en met iets kouder weer wisselt het. Zelf draag ik wel vrijwel altijd een hemd, omdat ik het anders niet lekker vind zitten met een broek, maar mijn dochters dragen amper broeken, dus ja...
Ik had mijn dochter vanmorgen eerst een hemd aan onder haar tshirt omdat het me wat frisser leek dan de afgelopen dagen. Maar vlak voor ze naar de psz ging toch maar uit gedaan. Goede keuze, want het was erg warm in het lokaal en buiten ook prima te doen zonder. De jongste heb ik nog wel een romper aan onder zn shirt, de wind is af en toe wel fris.
Altijd; behalve als het echt zomer is. Afgelopen weekend dus niet. (sta zelf voor de klas, heb een bovenbouw groep. En ook daar heeft meer dan de helft een hemd aan)