Wanneer een hemd aan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door DragonBaby, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    altijd!behalve het heel warm is, op vakantie. dan een hemd met een print etc, mouwloos shirt. bedoel ik.

2. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Wat een verschil bij iedereen zeg :)
    Dank voor jullie reacties!

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    oudste heeft allen bij 20 graden of meer geen hemd aan.
    dan vind ze het echt te warm.
    verder altijd een hemd aan

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    Bier na de rompers gewoon hemden tot het + 20 is.
    We hebben het allemaal snel warm.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

De hele winter en herfst zeker een hemd. Met het weer van afgelopen week zeker niet, moet ik ook niet aan denken...pffff. Volgende week wordt het weer wat frisser en dan misschien wel weer een hemd, bekijk het nu per dag zeg maar.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Hier dragen mijn 3 en 7 jarige allebei nog hemden. Alleen niet op zulke warme dagen als afgelopen weekend. Maar in de winter...altijd!

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik had echt niet bedacht dat mensen met 20+ nog een hemd aan deden bij hun kinderen. :):D De oudste draagt vanaf een graad of 10 geen hemd (is een schatting, want ik zit niet met m'n neus op de thermometer ;) maar die draagt dus alleen in de winter een hemd en zelfs dan nog lang niet altijd), de jongste met weer zoals de afgelopen dagen niet en met iets kouder weer wisselt het. Zelf draag ik wel vrijwel altijd een hemd, omdat ik het anders niet lekker vind zitten met een broek, maar mijn dochters dragen amper broeken, dus ja... ;)

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Altijd, behalve zoals nu met dat warme weer.

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Ik had mijn dochter vanmorgen eerst een hemd aan onder haar tshirt omdat het me wat frisser leek dan de afgelopen dagen. Maar vlak voor ze naar de psz ging toch maar uit gedaan. Goede keuze, want het was erg warm in het lokaal en buiten ook prima te doen zonder.
    De jongste heb ik nog wel een romper aan onder zn shirt, de wind is af en toe wel fris.

10. susy26

susy26 Niet meer actief

11. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Altijd; behalve als het echt zomer is. Afgelopen weekend dus niet.
    (sta zelf voor de klas, heb een bovenbouw groep. En ook daar heeft meer dan de helft een hemd aan)

Deel Deze Pagina