11 dagen overtijd+nega testen+al 2jr niet ad pil + eisprongbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jessiejune, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessiejune

Jessiejune Nieuw lid

27 feb 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,
    Ik zit in hetzelfde schuitje, behalve dat ik al 2 jaar niet meer aan de pil ben en een regelmatige cyclus heb van 31 dagen.
    M'n vriend en ik willen 'in the heat of the moment' nog wel eens het condoom vergeten...
    Ik had 17 februari ongesteld moeten worden, dus ik ben nu 11 dagen over tijd. Ik heb zo'n 6x getest, waarvan 3x met ochtendurine en de testen zijn steeds negatief. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik hou mijn cyclus goed in de gaten omdat ik dus niet aan de pil ben en die zag er deze maand ongeveer zo uit:
    17 jan -eerste dag laatste menstruatie (duurt 5/6 dagen)
    04 feb -onveilige seks, kort daarna uit het niets een bloeding (rood bloed) van 3/4 dagen. 2 weken te vroeg ongesteld leek me sterk omdat ik regelmatig ongesteld ben dus ging ik uit van een eisprong bloeding omdat het te vroeg zou zijn voor een innestelings bloeding en als ik het goed heb moet ik rond die dag m'n eisprong hebben gehad als ik m'n cyclus moet geloven. De kramp was in ieder geval zo erg als een hevige ongesteldheid. Ik bedacht me dat ik in juni ongeveer een zelfde korte bloeding (minder pijnlijk wel) had gehad twee weken na de laatste menstruatie en toen twee weken later, op de echte dag van m'n nieuwe menstruatie, weer ongesteld werd. Ik heb ook nog aan een heel vroeg afgebroken zwangerschap gedacht (ook al was ik in januari gewoon ongesteld) omdat het zoveel pijn was en zoveel rood bloed was.
    08 feb - bloed & krampen net voorbij, onveilige seks gehad
    09 feb - vanaf deze dag merkte ik voor het eerst steekjes in m'n liezen en bovenbenen. Sinds deze dag bijna elke dag een soort pijn in m'n bovenbenen.
    13 feb - merkte ik 's avonds dat het gedeelte vanaf mn venusheuvel tot waar je vrouwelijke vetje op je buik begint boller dan normaal is.
    Ik bemerk rommelige darmen
    17 feb - had ik ongesteld moeten worden volgens cyclus, niet geworden!
    19 feb - roze spikkeltjes in onderbroek, rozige afscheiding
    rond 20 feb - waterige afscheiding
    vanaf 22 feb - symptomen schimmelinfectie
    25 feb - het gevoel dat dingen sneller stinken maar kan ook zijn omdat ik er veel mee bezig ben + HEEL MOE & spierwit koppie

Verder opvallend sinds de afgelopen anderhalve week:
    (Moet er wel zelf bij zeggen dat sommige dingen zomaar merkte en anderen op heb gelet)
    -Dorst
    -Snel honger = veel snacken
    -Sinds maandag (25e) overdag zo moe dat ik ter plekke kan slapen & emotioneler, voelt een beetje als in de puberteit
    - Af en toe denk ik dat ik heel nodig moet plassen en dan is het maar een beetje zoals bij een blaasontsteking alleen dan zonder branderig gevoel. Soms bij een juist wel goed gevulde blaas voelt het alsof ik klaar ben met plassen en dan komt er nog een hoos.
    - VEEL RARE 'GROEIPIJN' IN BOVENBENEN!
    Veel pijn in onderrug vaak in combinatie met ongi krampen maar dan zegmaar 'minder hard' of zo
    totaal geen pijn in borsten, terwijl die altijd rond eisprong en paar dagen voor menstruatie gevoelig worden, als ik ze heen en weer schud (wat goed kan met cup d) doen ze juist helemaal geen pijn. Alsof ze gewoon slappe ongevoelige dingen zijn geworden.
    Tepels lijken grauwer en groter.
    Paar keer temperatuur gemeten (ik snap dat je dit niet random moet doen maar) vorige week was die in de 35 en nu juist hoog in de 36,8.

Het is nogal een verhaal en ik heb ook gisteren de dokter gebeld en die zegt dat ik 6 maart terug mag bellen als ik dan nog niet ongesteld ben... Dan zou ik 17 dagen over tijd zijn.
    Ik heb het idee dat ik zwanger ben, ik droom er ook over, maar de negatieve testen geven me nogal het gevoel dat ik gek ben.

Iemand hier ervaring mee? Iemand een idee waarom de testen negatief blijven? Ik ben vrij jong (21) en ik heb een darmafwijking nl glutenallergie. Kan het daar iets mee te maken hebben? Of niet genoeg vitaminen of zo?

xx

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt zwanger zijn.
    Maar het kan helaas ook zo zijn dat je zomaar zonder reden een cyclus overslaat.

Anders als je op 6 maart nog niet ongesteld bent, de dokter om een bloedtest vragen. Die zijn weer net iets accurater dan de urinetesten. HCG is eerder aan te tonen middels een bloedtest dan een urinetest.

3. Jessiejune

Jessiejune Nieuw lid

27 feb 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch? Ik snap dat je jezelf voor de gek kunt houden maar aan de andere kant lijkt het ook kinda obvious. Twee andere symptomen die ik trouwens heb is dat ik 2 keer in 1 week een bloedneus heb gehad toen ik sliep, geirriteerd tandvlees gehad en ik proefde vandaag ijzer in mn mond alsof ik een wondje in mn mond had. Die laatste is er wel zoeentje die je denkt te merken als je het symptoom kent.

Heb voor de zekerheid vandaag maar veel fruit & groente ingeslagen om in ieder geval tijdens het afwachten tot 6 maart super gezond te kunnen eten :)

Als er nog mensen voorbij komen die hier ervaring mee hebben dan hoor ik het graag.

Deel Deze Pagina