Dag dames.... Ik vroeg me af wanneer jullie een knaller van een test hadden? Óf bleven de testjes bij jullie licht ? Bij mijn eerste zwangerschap bleven de testjes licht.... Maar gewoon een gezonde zoon gekregen. Bij mijn 2e zwangerschap bleven ze licht en werden lichter. Dat werd een miskraam. Nu ben ik weer zwanger... Heel pril nog hoor. Zit nu op mijn NOD en heb een echte knaltest 😍 Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en testjes Groetjesss Mama26..
Wow wat een mooie test! Ik had mijn eerste licht positieve test op 25 juli. 1 augustus was ie pas goed positief en geloof zelfs op 8 augustus pas echt zo knal als jouw test!
Wat kan het veel verschillen he. Ik testte overigens heel licht positief op 8 dagen na eisprong. Das ook bijzonder. Bij mijn zoontje testte ik pas licht positief ver na nod
Hier met 5 weken en 2 dagen (volgens mij) onderstaande knaller. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Dat is een mooie knaller, gefeliciteerd! Per zwangerschap was het hier erg verschillend. 12dpo knaltest gehad, maar ook pas bij 22dpo. En alles daartussen. Nu zwanger en op 16dpo een mooie knaller!
Mooie knaltest zeg voor NOD. Maar ben je ook zeker van je ei? Anders is hij misschien wat eerder geweest.
Mooie test gefeliciteerd! Ik had op 13 dpo een knaltest helaas werd het een mk dus hcg zegt niet heel veel.