Mijn lichaam is wat in de war.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Teddie, 9 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hallo meiden.

Mijn lichaam is een beetje in de war heb ik het vermoeden.
    een paar dagen last van bruine afscheiding,best wel veel en krampen in mijn buik.
    Gisteren avond waren we op verjaardagvisite en ik kreeg toch krampen in mijn buik en diaree dus toen zijn we maar naar huis gegaan.
    Thuis op het toilet weer veel diaree en veel bruine afscheiding.
    Vanmorgen toen ik naar het toilet ging had ik gewoon urine zonder bruine afscheiding maar wel krampjes nog in mijn buik en het romelt een beetje.

Maar mijn ongi komt niet op gang terwijl ik dat wel steeds denk.
    Dus ik heb nog steeds een beetje hoop hoewel ik donderdag negatief getest heb.
    Ik kijk het nog aan en anders als mijn ongi niet komt ga ik donderdag weer testen.

Weet iemand of ik ook inestelingsbloeding kan hebben gehad en was het daarom bruin?
    Ik wilde dit even kwijt aan julie want ik zit er een beetje mee.

Doei knuffeltje voor iedereen van Teddy.

2. Female

Female Niet meer actief

hoi teddy het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, sommige meiden hebben daar erg last van... maar dan heb je dus wel een lange cyclus... heb je een regelmatige cyclus?

Aan de andere kant vraag ik me af wat die diarree dan is, mss toch een griepje...?

Hoop dat het snel duidelijk wordt, ik duim voor je!

liefs female

3. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Toen ik nog de pil slikte heb ik het nooit bij gehouden maar ik heb het vermoeden dat het wel regelmatig was.
    Sinds ik gestopt ben zijn mijn hormonen een beetje in de war heb ik het gevoel en gebeuren er alemaal vreemde dingen voor mij.
    De vorige keer was mijn cyclus 33 dagen weet ik nog.
    Toen was ik net gestopt met de pil.

Doei Teddy.

Deel Deze Pagina