Krampen ná ongesteldheid?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by dib, Feb 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik ben altijd maar drie dagen ongesteld, elke maand. Meestal van te voren aangekondigd met hele vervelende krampen.

Deze ronde geen aankondiging gehad, ineens ongesteld :D
    Nu is mijn ongi dus ook al voorbij en sinds gister (dag 4) begin ik ineens ongi krampen te krijgen?!

Herkent iemand dit?

Zou het mijn ei al zijn? Ovutesten zaterdag besteld maar nog niet binnen!
    Voor de zekerheid maar even aan het klussen geslagen tot grote verblijdenis van vriend-lief! ;)

Liefs Dib

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Er zijn verhalen bekend dat vrouwen zelfs tijdens hun ongesteldheid een eisprong hadden. Meestal heb je dan ook korte cyclussen, van bijvoorbeeld 21 dagen.

Dat je nu krampen hebt, kan wel zijn dat je eisprong eraan gaat komen, maar misschien duurt dit nog een paar dagen? Hopelijk heb je die ovulatietesten snel binnen.

Groetjes Saskia

3. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb wel steeds verschillende cyclussen maar nog nooit een korte van 21 dagen gehad?!
    Heb ook jeuk aan mijn (.)(.)?! Ach, .... raar lichaam! ;)

4. Kim78

Kim78 Actief lid

Wat ik zelf altijd heb is dat ik de ongipijnen pas op de 3e dag van mijn ongesteldheid krijg! Dan komt de kramp en de rugpijn. Maar mijn ongesteldheid duurt een dag of 6/7.

5. Niet meer actief

Misschien heb je weer een cyclus van 26 dagen, en dan kan het best dat je rond dag 8/9/10 je eisprong hebt hoor.

6. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Bedankt voor het meedenken!

Het zou natuurlijk kunnen dat ik nu weer een hele korte cyclus krijg aangezien er geen pijl op te trekken valt!
    Ik ben gelukkig wel altijd standaard maar drie dagen ongesteld, dat is het enige waar ik altijd van uit kan gaan!

gr. Dib

7. Chida

Chida Actief lid

Nov 13, 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja, daar ben ik ook achtergekomen door middel van ovu-tests, ik heb wel een cyclus van 27 dagen. Ik had mijn ei op 14 februari...en mijn banner geeft nu pas aan dat het mijn vruchtbaarste dag is :)

8. Su80

Su80 Lid

Feb 1, 2008
    34
    0
    0
    Hoi!

Het kan inderdaad je ei zijn. Maar ik herken je verhaal wel hoor.
    Zelf ben ik onregelmatig ongesteld en ook altijd maar 3 dagen.
    Dag 4 en soms 5 heb ik echt nog ongi krampen. In het begin was ik ervan overtuigd dat ik weer ongesteld werd, maar er kwam niets.

Het is ook niet mij ei, want die springt meestal rond dag 18.

Je lichaam kan raar doen helaas :(

Gr,Suus

9. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Krampen zijn vandaag weer een stuk minder dus zal nog wel bij de ongi gehoord hebben!?

Op naar mijn ei! Helaas nog steeds geen ovu testen binnen, zaterdag al besteld!

Share This Page