Zwanger?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mirza, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0

Hallo!

Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn?
    Sinds een aantal dagen heb ik zeer pijnlijke (.)(.) (zijkanten!) en steken in mijn liezen.

Alvast bedankt voor je reactie!

2. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hoi Mirza,

Ik weet niet hoe lang ormaal je cyclus is,maar je kaartje ziet er goed uit.
    Nu maar hopen dat je temp niet verder meer daalt.

Als het zo blijft of je temp stijgt weer heb je wel een goeie kans,als hij nog verder zakt dan denk ik niet dat je prijs hebt.

groeten Simone

3. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Dag Simone

Leuk! Ik zie aan je banner dat we ongeveer even lang "bezig zijn." (wij sinds eind mei).
    Mijn cyclus schommelt normaalgezien rond de dertig dagen; maar ik heb al wel eens een hele lange cyclus gehad (55 dagen) zonder dat daar een duidelijke reden voor was.
    Mijn temperatuur is vandaag weer omhoog gegaan. Wie weet ...

Ik hoop dat jij succes hebt deze cyclus!

Groetjes!
    Mirza

4. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mizra; Je kaartje lijkt een beetje op de mijne!
    Ik had gisteren een daling en vandaag ook weer een stijging, maar als je het verloop van ons beide kaartjes ziet lijken ze best op elkaar!

Hoop voor je dat het raak is!

Liefs shirley

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mirza: je zit op 13 dpo, erg mooi kaartje! De kansen lijken goed. Als hij over 2 dagen (15 dpo) nog zo mooi hoog is, zou je kunnen testen. Als je helemaal safe wil zitten, kun je beter wachten tot 18 dpo, tenzij je je luteale fase lengte weet.

6. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    @ Shirley: Hé ja - een duidelijke gelijkenis! Zou het bij jullie gelukt kunnen zijn? Voel je dingen die er op zouden kunnen wijzen?
    Geen idee wat het hier wordt! Vandaag wat last van menstruatiekrampen ... :(

@Aquilegia: Bedankt voor de tip! Ik had gedacht morgen te testen, maar een dagje extra wachten (als ik ondertussen tenminste niet ongesteld word :x ) kan inderdaad misschien geen kwaad.

Zo ziet m'n kaartje er vandaag uit:

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nog steeds mooi, Mirza!

8. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey mizra, ziet er nog steeds goed uit meid!
    Bij mij gaat ie een beetje zigzaggen maar hoop dat ie uiteindelijk blijft stijgen!

Liefs shirley

9. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Hallo dames!

Helaas ging ie vandaag de dieperik in! Wel nog steeds niet ongesteld, maar dat zit er dus wel aan te komen. "Symptomen" verder nog altijd dezelfde!
    @Shirley - wauw! Ziet er goed uit!Ik kan alleen maar hopen dat ie bij mij ook nog een serieus naar boven zigzagt. ;) Hopelijk blijft je temperatuur hoog. Duimen maar!

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Mirza....wat jammer nou!

@ shirbeuk....blijf voor je duimen!

@ Iedereen....suc6!

Liefs Marjo

11. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Dag dames

Hier gaan we weer met dezelfde vraag ... :)
    Twee dagen overtijd - maar geen bijzondere "symptomen" (gewoon lichte druk in onderbuik en lichtjes gevoelige (.)(.) ). Deze morgen kon ik het niet laten om een testje te wagen, en zowel mijn vriend als ik zagen een heel licht streepje als we de test op een bepaalde manier onder het licht hielden ... Ik weet dat dat - misschien wel imaginaire - streepje hoogstwaarschijnlijk niets te betekenen heeft, maar toch vroeg ik mij af wat jullie denken op basis van mijn kaartje ...

Groetjes
    Mirza

12. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Dag dames

Twee dagen overtijd - maar geen bijzondere "symptomen" (gewoon lichte druk in onderbuik en lichtjes gevoelige (.)(.) ). Deze morgen kon ik het niet laten om een testje te wagen, en zowel mijn vriend als ik zagen een heel licht streepje als we de test op een bepaalde manier onder het licht hielden ... Ik weet dat dat - misschien wel imaginaire - streepje hoogstwaarschijnlijk niets te betekenen heeft, maar toch vroeg ik mij af wat jullie denken op basis van mijn kaartje ...

Groetjes
    Mirza

13. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Dag dames

Groetjes
    Mirza

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik zou gewoon morgen of over een paar daagjes een nieuwe test doen, maar als je een streepje ziet dan wil dat normaal gesproken zeggen dat je zwanger bent. Dus voorzichtig gefeliciteerd.

xxx Joyce

15. griet

griet Nieuw lid

24 okt 2007
    4
    0
    0
    hallo,
    wat denken jullie van mijn kaartje?
    groetjes

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dames we hebben hier een algemeen topic voor, vragen over kaartjes.
    graag daar inzetten!

Deel Deze Pagina