Ik wil dolgraag een Fotosessie doen van ons gezin en de kindjes alleen en samen. Het liefst Inc dvd. Wie weet een betaalbaar adresje. Wil niet meer dan 100 euro uitgeven omdat dat voor ons al een flink budget is. Liefst in omgeving Tilburg maar wil eventueel rijden tot Eindhoven of Breda voor het juiste adres. Iemand die aan het oefenen is of aan huis werkt als hobby is ook prima .
Edit: Gevonden! Bram Delmee fotografie in Berkel Enschot We hebben toen 75 euro betaald, we kregen alleen geen foto's afgedrukt maar allemaal op dvd. Ik weet niet of ik een link hier neer mag zetten maar het is gewoon zijn voor en achternaam achter elkaar en dan .nl
Foto Vision; Ad Broeders heeft onze trouwreportage gedaan, maar geloof dat hij ook dat soort dingen doet. Kunt hem googlen en eens kijken op de site. Hij zit in de Reeshof ergens in Tilburg. Wij waren toendertijd echt zeer tevreden over alles, inclusief de prijs! Ook geen druk verder verder om voor hem te gaan, vond ik persoonlijk ook fijn. Misschien helpt dit? Succes!
Ik ben ook fotograaf, vlakbij Breda!! Als je interesse hebt, stuur me maar een PB Zal ik je de link van mijn website sturen.