bloedverlies!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gup1982, 27 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Als je bloedverlies hebt bij 7 weken kan dit dan innestelingsbloeding zijn.
    Het is heel helder rood, maar het blijft niet doorbloeden en heb ook geen krampen?

alvast bedankt

Liefs Mirjam

2. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    bel anders ff naar de vk,hoeft niks te betekenen
    maar dan heb je wel zeker heid

liefs mariska

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Zou idd ff de verloskundige bellen daar zijn ze voor!
    Succes!

4. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

ik had al gebeld en zij zegt dat het innestelingsbloeding kan zijn.
    Maar ben net naar de wc geweest omdat ik al 5 dagen niet heb gepoept :oops: en toen kwam er weer een beetje bloed mee dus ik stopte er maar mee. Heb zelf het idee omdat ik een beetje op m'n onderkant druk dat het een adertje is, ik heb verder geen krampen. Durf alleen nu niet meer te poepen.

liefs

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey Gup,

Van poepen kun je echt geen miskraam krijgen meid! En het kan wel heel erg vervelend worden als je helemaal verstopt. Ga rustig met een boekje op de wc zitten en neem de tijd! Als je echt verstopt raakt, bel dan even de huisarts voor metamucil o.i.d.
    Succes, Maartje

6. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Kan het ook zijn dat je door de druk bloedverliest. of moet ik weer even de vk bellen.

liefs Mirjam

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Weet je zeker dat je bloed verliest uit je vagina? Of komt het door het persen bij het poepen? Zolang je geen krampen hebt kan het volgens mij ook geen kwaad.
    Drink veel..eet kiwi's en vezels (all bran) en probeer roosvicee laxo, dan gaat het een stuk makkelijker op het toilet!
    Blijf rustig meid, duim dat er niks aan de hand is!
    Succes

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Dat kan zeker. Maar het kan zelfs gebeuren als je stil zit. Ik heb het zelf ook al anderhalve week. Toevallig lag ik ook in het ziekenhuis (ivm uitdroging) en daar hebben ze mij helemaal gerustgesteld. Zolang je geen krampen en stolsels hebt is er niks aan de hand. En als je er onzeker van word, dan bel je gewoon nog een keer de VK of je huisarts. Daar zijn ze tenslotte voor.
    Een vriendin van mij heeft zelfs een grote bloeding gehad in de eerste weken van haar zwangerschap. Gelukkig bleek dit ook een gesprongen bloedvat te zijn en is ze inmiddels al ruim over de helft van haar zwangerschap.

9. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Nou heb net even rustig met een boekje op de wc gezeten ( bedankt maartje)en het is gelukt hoor en had ook geen bloedverlies meer.

Nu maar hopen dat het bloed weg blijft.

Maartje wat goed te horen van je vriendin en heel veel succes met je verdere zwangerschap

Liefs

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    He meid
    Het kan heel goed nog van een verdere innesteling zijn maar als het na het poepen was dan denk ik dat het een geknapt adertje is... Heb ik met 11 weken ook gehad en toen schrok ik me ook rot maar de volgende dag tijdens controle een hele mooie echo van uk gezien....... Probeer gewoon pas te gaan als je echt moet en neit te drukken... Ik vond het ook niet leuk daarna maar merk dat als ik zelf geen kracht zet zeg maar het goed gaat.....

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goed zo Gup! Ben blij dat mijn tip geholpen heeft! ;)
    En nu aan de roosvicee lacto en veel vezels eten!
    Jij ook succes met je zwangerschap verder. Dat we maar hele gezonde kindjes op de wereld mogen zetten!

12. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben erg blij dat ik tot nu toe nog geen last heb gehad van hevige obstipatie, maar bij mijn zoontje had ik het ook. Heb vaak tot huilens toe op toilet gezeten zo'n pijn deed het. Leek wel beton..
    Van ellende heb ik toen mijn huisarts gebeld en gevraagd of ik er iets voor kon krijgen. Ik heb toen een doos met poedertjes gekregen Legendal. Dat heeft enorm goed geholpen. De rest van mijn zwangerschap geen last en problemen meer gehad bij de eh.. grote boodschap.

Deel Deze Pagina