jeeej ik doe dit keertje mee met foto van de maand dacht dat ik m ingezonden had van vorige maand! maar staat er deze maand bij zo leuk http://www.zwangerschapspagina.nl/images/babies/201208/Nienke.jpg whoehoe!!! en een vraag: hoe gaat jullie om met warmte met je kleintje heb r net s getempt want was s benieuwd, loopt toch op naar 37,6 heb dus ff een lauw badje gemaakt in de wasbak, hoppa daar ff in en in een luier in dr bedje gelegd men vind t gewoon sneu voor die ukjes
@zonne bloem; Ik zie dat onze kindjes op dezelfde dag geboren zijn.. 10 mei 2012 En wat een mooie foto zeg!! Mijn zoontje heeft helemaal nergens last van met dit weer. Heb em ook een aantal keer getempt, maar hijs gewoon steeds 36,8. Hij heeft wel steeds zweterige voetjes, haha.. maar das goed, kan ie zn warmte goed kwijt Laat em met dit weer wel af en toe wat water drinken. En overdag slaapt hij nu beneden, want het is bij ons boven 31 (!) graden. Gelukkig koelt het 's avonds wel wat af en laat het dan ff goed doorwaaien.
Echt een super schattige foto zeg! Ik vond het ook lastig die hitte, we doen hem gewoon geen kleertjes aan en laten hem alleen onder een dun lakentje slapen.