Ik ben nu al ongeveer een half jaar gestopt met de pil, zonder dat we proberen zwanger te worden, we willen over een paar maanden beginnen aan onze wens voor een tweede. Maar ik voel mij veel beter zonder pil, daarom ben ik gestopt. Mijn cyclussen zijn tussen de 27-35 dagen. Meestal rond 31-32 dagen. Nu zit ik al op dag 39, en had ik eergisteren en gisteren wat bruin bij het afvegen maar geen echte menstruatie. Zou deze nog komen of was dit mijn menstruatie? Iemand die nog al eens zoiets voor gehad heeft? Ik heb gisterenochtend ook een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. Ik weet niet of dit hier op de juiste plaats staat, maar weet niet onder wat ik het anders moet zetten. Alvast bedankt om het meedenken!
Bruinverlies vooraf betekent meestal dat je menstruatie er nog aan komt. Officieel begint je menstruatie als je echt een dag helderrood bloedverlies hebt waar je echt een tampon of maandverband mee kan vullen zegmaar. Ik heb vooraf altijd 2 dagen rood bloodverlies, maar mag deze nooit rekenen als menstruatie volgens mijn ziekenhuis. Bruin is oud bloed, ik denk dat je menstruatie er binnenkort aan komt. Ook kan je tussendoor weleens oud bloed verliezen, helaas nog even afwachten dus..
Bedankt voor je reactie en informatie! Ondertussen zijn ze nu echt begonnen, nog nooit zo ervaren als deze cyclus. Dat weten we dan ook weer!