uitnodigingen 1e verjaardag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by debby82, Apr 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hoi meiden,

Ik wil uitnodigingen maken voor mijn dochters eerste verjaardag. Wie heeft dit ook gedaan en heeft een voorbeeld?
    En wie weet een leuke (voordelige) site waar ik dit kan laten maken?
    En verder nog leuke tips?

x

Debby

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik zal je straks een foto van mijn zoontjes 1e verjaardagskaartje laten zien... Hij zit in zijn blote buik & jeans en heeft een grote muts op in de vorm van een taart met 1 kaarsje erop!
    En ik had ook een foto van hem met een opblaasbare 1 (xenos) die hield hij dan vast... Heel lief!

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dat is leuk zeg!
    Ik heb al een leuk ideetje op vistaprint gezien. Voorbeeldjes zijn heel erg welkom!

4. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Heb die van ons meisje zelf gemaakt met psp, dus denk dat je niet veel aan dat voorbeeld hebt!:)

5. MarjoM

MarjoM Actief lid

Jun 24, 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik heb Thom zijn kaart in Photoshop gemaakt en daarna laten afdrukken op kaarten bij de WIJ fotoservice.

Zie kaart in mijn album.

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

marjoM,
    echt mooi joh! zoiets wil ik ook maken.
    op zich ben ik wel een beetje bekend met photoshop maar iets als dit zou ik niet weten. hoe maak je al die vakjes dan?

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

heb die van onze kleine dame zelf gemaakt in paint:):D

we hebben haar een balon gegeven en daar foto's van gemaakt en van de leukste heb ik een kaart in elkaar geflanst en de achtergrond heb ik van haar geboortekaartje gebruikt en toen via foto.com de kaarten besteld.

8. tulip

tulip Niet meer actief

wow wat gaaf!!!

Ik heb zelf een foto van mare bewerkt zodat ze een prinsesje is en dan met de tekst erbij: op 23 oktober wordt dit prinsesje 1 jaar, jullie zijn welkom van......

9. MarjoM

MarjoM Actief lid

Jun 24, 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Het was inderdaad ook wel een flink werkje hoor, maar ik vind het leuk dat scheelt.
    De foto's doe je gewoon in de formaat die je wilt als onderste lagen/layers daarover heen ga je met de wat dikkere 'line tool' lijnen trekken tussen de foto's (eerst de verticale en dan een horizontale om de lijntjes naast de foto's te verbinden. Die vallen dan over de foto's heen en lijken het vakjes. Hopelijk is dat een beetje begrijpelijk ;)

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Erg mooi gemaakt!

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zo hadden we de kaart gemaakt..uiteindelijk anders geworden omdat het afdrukken niet goed lukte:

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hahaha ik heb toen het idee van jou "gestolen":) vond hem inderdaad heel erg leuk.
    jammer dat het bij jullie niet gelukt is om hem mooi afgedrukt te krijgen.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja zitten heel leuke tussen. ik ga daar er ook 1 maken. Heb je toch een zelfgemaakte (kan zelf foto's toevoegen) maar niet te ingewikkeld:)

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    dit was de onze :D

15. Meilan

Meilan Bekend lid

Oct 18, 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik ben begonnen aan die van Ziva.

Aan de rechterkant komt nog een foto van haar met een grote 1.
    Ik gebruik Vistaprint om ze af te drukken. Heb dat ook met de kerstkaarten gedaan en we vonden dat wel goed.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hier ook nog geen flauw idee wat ik met de uitnodiging moet gaan doen. Had op een ander forum leuk idee gelezen:

Envelop met daarin heel klein beetje confetti (niet te veel anders wordt het een bende bij de gene die m open maakt) En dan rondjes (of ander figuurtje) uitknippen en daarop de naam van je kindje, op andere weer de datum van het feestje, op weer een andere de tijd van wanneer ze welkom zijn enz enz

Vond het wel een origineel idee! kende m nog niet

17. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik heb leuke dingen gezien. Vind het ook wel leuk om een babyfoto naast de foto als ze een jaar is of zo te doen...
    ik ga even nadenken!

18. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Dit is onze uitnodiging.
    Heb 'm laten maken hoor, ben zelf niet zo handig op de computer.
    Ben nu nog even aan het stoeien met de tekst die op de achterkant moet komen.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

had op vistaprint al een uitnodiging gemaakt maar schrok van de prijzen voor een paar uitnodigingen. Ook de verznedkosten zijn belachelijk.
    Wie weet een andere website waar ik uitnodigingen kan maken voor een leuke prijs?
    Ik heb op hema gekeken maar daar heb je zo weinig mogelijkheden.

20. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Ik heb het ontwerp laten maken op www.frutselenfreubel.nl en ze gewoon af laten drukken als foto op www.snapfish.nl.
    Ik krijg daarvan regelmatig mailtjes met aanbiedingen, dit keer was dat 40 afdrukken gratis en hoefde ik alleen €2,95 te betalen aan verzendkosten. Dat kwam dus mooi uit!

Heb de tekst ook gereed, dit plak ik op de achterkant:

Jaaaaa, het is echt waar, dinsdag 8 juni word ik 1 jaar!
    Om dit te vieren vraag ik of je ook wil weten
    hoe goed ik al taart kan eten.
    Kom je kijken dan kan je het zien
    en dan krijg je van mij wel een stukje misschien
    …

Zaterdag 12 juni is de dag, dat ik mijn feestjurk
    dragen mag.
    Ik wil eerst even een dutje doen, maar vanaf
    14.00 uur zit ik klaar voor mijn verjaardagszoen.

Share This Page