hoi allemaal hoop dat jullie wat tips voor me hebben want ik word gek van mijn dochter ze is net 1 geworden... slapen is een probleem!! vannacht is ze 26! keer wakker geweest, ik ben kapot... en bijtanken lukt niet echt want heb ook een zoon van bijna 4 die er natuurlijk ook gewoon is. ze wordt constant wakker en maar huilen. alles hebben we al geprobeerd en natuurlijk het nodige al gedaan en bekeken. (schone broek, flesje noem maar op) ik weet het echt niet meer.........
Uhh heeft ze pijn ergens? Dat is mijn eerste gedachten namelijk.. Of doet ze dit al langer/wisselend?
Als die van mij dat heeft ( 2x gehad) dan had hij oor ontsteking. Wel steeds wat verhoging of koorts erbij.
En dan hielp paracetamol ook niet. Elke keer als we maar aanstalte maakte om hem weer neer te leggen begon hij alweer te krijzen.Dan duurde het weer 20 min om hem wat stil te kijrgen en dan begonnen we weer van voor af aan. Kuurtje gehad, en na 1,5 dag was hij alweer pijn vrij.
hoi , hier hetzelfde. al een week bijna niets slapen en ik werk voltijds dus. ook wel stik op. hier is ze gewoon uren achter elkaar wakker om dan effe een uurtje te slapen en dan weer wakker snachts. las in ander topic over een sprong die weken duurt. ja wat als dit weken gaat duren. oh ja en eten wil ze ook niet bepaald en de melk heeft ze helemaal afgeschaft. gr
Ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts en als er niks aan de hand is toch maar gaan doorpakken denk ik. Niet overstuur laten huilen maar echt wel in bed laten liggen, geen flesjes etc want dit had ze eerder ook niet nodig? Gewoon een aai, even rechtleggen, muziekdingetje aan en eventueel speentje geven. Zo om de 5 minuten en dan hopen dat t snel effect heeft. Want het is wel heel veel hoor, zo vaak! Pittig, succes!
Hier hielp vannacht een nachtlampje. Ze slaapt ook al een week erg beroerd en wordt erg vaak huilend wakker. Vannacht voor het eerst een nachtlampje aangezet. Ze heeft de hele nacht doorgeslapen. Tja, misschien toeval, maar ik zet m vannacht weer aan! Sterkte, het is echt uitputtend...
Wij mochten vanuit het ziekenhuis vooral geen contact maken. Dus niet aankijken of aaien, maar wel evt goedleggen , tutje in en weer weg. Voordat we er naar toe gingen eerst een kwartier laten huilen. En dit net zolang herhalen tot ze slaapt.
Dat zou ik niet kunnen... Medisch alles uitgesloten? Oortjes? Tanden/kiezen? Onzedochter heeft ookvan die fases dat ze dramatischer slaapt dan normaal,ik ga er dan naast liggen tot zebijna slaapt en ga dan weg. Kwam ook weleens voor dat ik gewoon in slaap viel, zo moe was ik dan! Gelukkig duren die fases maar kort