Ik vroeg me af. Wie had er getest en had een vaag streepje. Echt zo'n streepje waar je je best voor moest doen. En wie bleek toen echt zwanger. Of moet het toch echt een duidelijke dikke streep zijn die je in een oogopslag ziet.
Ik ben dan wel niet zwanger, maar ik ga toch reageren. Tuurstreepjes zijn ook streepjes. De streepjes ontstaan door de hoeveelheid HCG wat in je urine zit. Natuurlijk heb je ook indroogstreepjes etc. Maar die bedoel je daar niet mee, of wel?
een streep is een streep.. hoe erg je ook moet turen.... Dit was mijn eerste test.. en je ziet mijn onderschrift..
De test die ik vanmorgen als negatief beschouwde heb ik aan m'n vriend laten zien en zegt ie een minuscuul dun lijntje te zien?! Ik vermoed dat ik dus ook een tuurstreep had..
Ja, ik! Bij m'n 2e zwangerschap op mn NOD idd een tuuuurtest (veel hier op het forum zagen niks). Ik had ook zo m'n twijfels, maar 3 dagen later een knaltest! Ons ventje is inmiddels alweer 2 In deze zwangerschap 2 dagen voor NOD een test die wel wat vaag was, maar toch echt wel een streepje (Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina). De volgende dag een knaller met KV2v5. Heb je een twijfeltest dan?
4 dagen na verwachte nod negatieve testen en de laatste een heeele vage tuurstreep, bij de dokter een bloed test laten doen en toch zwanger!!
Hier al zoveel streepjes gehad, op kruidvat 2v5 op cb en action. Maar toch echt niet zwanger van een tweede telgje....
hier ook eerst een tuurstreep. daarna tja. zie avatar kan alle kanten nog opgaan iig. helaas gaat het ook wel eens mis in het begin en worden die als 'valse' streepjes gezien. maar meestal is streep een streep. (bepaalde testen daargelaten)
Ik moet eigenlijk pas volgende week woensdag ongesteld worden. Ik heB een koperspiraal, maar heb het idee dat ik steeds toch zwanger ben. Vanaf mijn eisprong namelijke pijnlijke borsten en misselijk. Nu dacht ik, Ik doe eens een test want deze maand is het echt heftig. Ik heb een predictor early gekocht en er verscheen een heel vaag streepje. Die kan 4 dagen ervoor terwijl ik toen 9 dagen ervoor zit.
Ik vrees ook dat ik moet zeggen dat je deze test als negatief moet beschouwen! Predictor early geeft zooo vaak vals positief aan, deze testen zouden gewoon niet meer verkocht mogen worden! Ze hebben al dikwijls vrouwen een verkeerd goed gevoel gegeven. Zoek het maar even op! Probeer een andere test!