Ik word de laatste paar dagen zo misselijk als ik gegeten heb. Daar bedoel ik na de broodmaaltijd en de warme maaltijd mee. Is er iemand die hier ook last van heeft? Wat kan ik er tegen doen? Liefs Babs.
Ik krijg hem juist voordat ik moet eten... Nadat ik wat gegeten hebt gaat het een stukje beter, gelukkig maar. Dus eigenlijk geen idee... het is alleen niet leuk !
jaah dat heb i juist ook. Ik word misselijke nda n weet ik dat ik iets moet eten anders word het erger. Heb ik iets gegeten gaat het goed. Al weet ik dus nog ni ofk zwanger ben..
Babs zou het niet te maken hebben met dat je maag wat in verdrukking komt ofzo, als ik zie hoe ver je bent, zou ik me dat voor kunnen stellen. Maar ja hoe voorkom je het..... geen idee helaas
Als je na de broodmaaltijd en warme maaltijd misselijk wordt, eet je dan niet teveel in één keer? Want tijdens die maaltijden eet je het meeste volgens mij. Misschien helpt het om kleine beetjes te eten? Je maag komt nu natuurlijk nogal in de knel te zitten. Iets anders wat ik zou kunnen bedenken is dat je dan de meeste koolhydraten binnenkrijgt, maar ik weet niet of dat een reden is om misselijk te worden.. Dan zou je misschien wat andere dingen moeten eten. Of je eet te zwaar, kan ook nog! (ik bedenk nu ineens van alles hihi) Dat je teveel vet en kruiden binnenkrijgt. Misschien moet je wel heel licht gaan eten. Nou, ik hoop dat iets helpt! Wel heel vervelend die misselijkheid.. Succes!