Vorige week plaatste ik hier het bericht dat ik zwanger ben en geen last van kwalen heb. Het enige waar ik iets last van had was meer honger hebben. Ik ben maandag zes weken zwanger en dat honger gevoel is vanaf vandaag weg..... KLOPT DIT??? Ik word er zo onzeker van en hoop dat de kwalen snel komen (al zal dat raar klinken voor de meiden die veel last van kwalen hebben) Laat me dan in ieder geval moe zijn ofzo!!! Ik vind het allemaal zo spannend. Wie herkent dit?? Groetjes Juul
Adem in, adem uit.... sommige meiden hebben helemaal geen kwaaltjes en anderen heel veel maar het kan ook maar zijn dat je bijv. misselijk bent en dan een week later niet meer. Ik kreeg met 8 weken pas echt kwaaltjes dus vertrouw op je lichaam, komt vast goed!
Ik ben vandaag 6 weken en 6 dagen zwanger, maar heb ook weinig last. Misselijk gelukkig nog niet, maar wel sinds gister heel erg moe. Heb nergens fut voor en ben dan ook net pas om 16 uur boodschappen gaan doen en....nog met de auto ook Terwijl het lopend nog geen 10minuten is en met de auto nog geen 5 minuten... Denk dat je vast nog wel 'ergens' last van zal gaan krijgen of niet natuurlijk, want er zijn gelukkig ook meiden die nergens last van hebben
Ach meis, ik heb me (wel 100 keer) laten vertellen dat het echt normaal is dat kwalen komen en gaan. Inmiddels heb ik dat zelf ook ervaren. Van de week in ene nergens last van, voelde mijn borsten ook niet meer. Maar geloof me, het komt weer terug
ik heb helemaal nergens last van gehad! en nog steeds niks! alleen nu wat last van vocht in me voeten. ben maar blij, als ik dan sommige verhalen hoor, pff...dan denk ik , nou dan heb ik toch veel geluk! dan is t pas echt genieten!
Van Harte Gefeliciteerd!! Ik ben zelf vanaf week 6 t/m 16 misselijk geweest. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt dat je geen klachten hebt. Maar probeer er maar gewoon van te genieten en niet teveel over na te denken. Want geen klachten zegt echt helemaal niets!! Fijne en zorgeloze zwangerschap! Grtjs
Ik ben nu 8weken en 2 dagen zwanger en heb nergens last van. Had wat last van gevoelige tepels dat is nu ook verdwenen. Enige waar ik last van heb zijn de vitaminepillen. Als ik die niet MET eten inneem dan wordt ik heel misselijk. Anders heb ik nergens last van Naja als ik mijn 1e echo heb gehad wordt het vast wel wat realistischer. Kan het me nu nog niet zo goed voorstellen!
Dat honger gevoel is bij mij ook sinds een paar daagjes weg. Had ruim 2 weken lang ieder uur honger. Vind het niet heel erg dat dat honger gevoel er niet meer is!! Verder buiten het moe zijn en onwijs zere borsten, heb ik ook geen klachten. Toch voel ik me op en top zwanger, zonder echte kwaaltjes!!! Meid ik snap je onzekere gevoel, maar houd moed en wees positief, is ook beter voor die kleine garnaal in je buik
ik heb met deze zwangerschap totaal geen kwalen gehad... helemaal niets! met mijn dochter had ik bijna alle kwalen die je je maar kon bedenken met als toppunt met 22 weken voorweeen... ik maakte me deze zwangerschap daardoor ook extra zorgen en vroeg me af of dit wel normaal was... afgelopen donderdag 20 weken echo gehad en alles is helemaal top, dus nu is het misschien nog een beetje raar voor je, maar geloof me het zegt helemaal niets! gefeliciteerd en geniet
de ene heeft heel veel kwalen de ander niet ik heb de eerst 31 weken geen kwaal gehad. en nu beginnen ze steeds meer te komen en ben nu 33 weken zwanger...
Juul wees gewoon blij dat je geen kwalen hebt want het kan echt slopend zijn! Ik kon, toen we druk in onze klus-periode zaten, niet wachten tot ik kotsend boven de wc zou staan. Zo graag wou ik zwanger zijn! Nou ik ben nu zwanger, heb nooit gekots hoor, maar dat beroerde gevoel is al verschrikkelijk! Ik was super oververmoeid en alles was me teveel. Nu beginnen bij mij de klachten in de onderrug dus dat wordt ook nog wat. Ik zou als ik jou was maar in je handjes en je voetjes klappen dat het je nog bespaard blijft... En dan ben ik nog niet eens zo'n heel erg geval hoor! Maar je moet ook weer niet te vroeg juichen want misschien komen de klachten bij jou wel later?! Ik hoop het niet voor je! Maak je in ieder geval niet te druk want dat is natuurlijk niet goed voor je kleintje!
Gefeliciteerd! Hier nog iemand met geen kwalen..! Na een aantal weken wel erg moe en heeeel soms wat misselijk. Maar vooral de eerste weekjes niets..! Maak je geen zorgen, geniet! Heb ik ook gedaan en doe ik nog steeds volop!!