Hoi dames , Ik heb het idee een erg korte cyclus te hebben deze maand . Cyclus dag 11 had ik heel veel afscheiding en nog iets vruchtbaar slijm. De dagen ervoor vanaf cyclus dag 1 al slijm verlies gehad en iets voor dag 11 doorzichtig vruchtbaar slijm . Vermoedelijk dus dag 11 mijn piek gehad want was cyclus dag 12 “droog” Dagen erna ook vrij droog , en gister avond cyclus dag 14 na de daad minimaal roze verlies .. vond wel bijzonder want dit heb ik nog nooit in mijn cyclus gezien en weet dus nu ook wat roze verlies is haha . In de avond rond 23:00 begon ik ineens krampachtige steekjes in het Midden van de baarmoeder te voelen .. Iemand enig idee wat dit kan zijn ? Lijkt me allemaal zo vroeg voor innesteling
Even iets duidelijker : Cyclus dag 1 tot 4 bloeding . Daarna slijm verlies wit / gelig , dag 8 helder rekbaar slijm en dag 11 veel afscheiding crème met nog iets vruchtbaar slijm verlies maar ook iets witter en niet volledig helder slijm. En cyclus dag 14 iets roze verlies na de daad en die avond 23:00 tot begin nacht kramp achtige steekjes midden vd baarmoeder en af en toe wat links en rechts
Ik denk eerder dat jouw eisprong op cd 14-15 was of zelfs later. Stel dat je eisprong wel op dag 11 was, dan was de bloeding op dag 14 zeker geen innesteling want dat is inmogelijk op dag 3 na je eisprong. Kan je ook aangeven hoe lang al jouw vorige hormoonloze cycli waren?
Bedankt voor je berichtje ! Ja of toch eisprong ... maar mijn baarmoeder stond tijdens vruchtbaar slijm verlies niet anders dan anders , en gisteren stond baarmoeder ineens hoger en nu bijna weer “ normaal “ Mijn vorige cyclussen waren gemiddeld 47 dagen .. Vorige cyclus dag 44 positief getest en helaas 47 bloeding gehad
Maar kan het ook niet dat mijn eisprong vroeger was dan dag 11 ? Mijn piek leek op dag 11 .. toen had ik heel veel afscheiding gehele dag met nog iets vruchtbaar Helder slijm en wit slijm verlies
Als jou cyclus elke keer rond de 47 dagen is dan lijkt het me sterk (niets is onmogelijk uiteraard) dat je eisprong nu al op dag 14-15 is geweest (of zelfs voor dag 11 al). Helaas kan je van alleen vruchtbaarslijm niet uitgaan alszijnde eisprong. BIj een cyclus van 47 dagen zou je je eisprong tussen cyclusdag 29 en 36 verwachten. Op welke cyclusdag zit je nu??
Klopt , heb al meerdere topics gehad met bepaalde vragen over mijn cyclus . Want heb heel veel dingen die normaal later in mijn cyclus kwam wat nu al is geweest . Lijkt alsof mijn vroege miskraam mijn lichaam heeft gereset .. als dat zou kunnen . Ik heb vanaf dag dat bloeden gestopt was steken rechts gehad Wat sinds 3 dagen nu helemaal weg is .. steekjes en kramp achtige gevoel over hele baarmoeder is er voor terug ge komen
IK denk dat je moet afwachten. Als jouw ei echt op dag 11 was (of eerder wat jij zelf denkt), dan zou je over ruim een week positief kunnen testen en zou je rond dag 25 ongesteld gaan worden. Hoeveel pilloze cycli heb je inmiddels al gehad??
3 en ronde 4 zwanger . Jaa ik blijf het gek vinden , juist ook omdat rekbare slijm en steekjes rechts over zijn .. had echt heel erg overduidelijk rekbaar slijm , ik had vorige week eb die week ervoor ook Vrezelijk belabberd gevoel dood op en hoofdpijn constant , hoofdpijn is overigens weer terug bij af .. heb een bijzondere cyclus deze maand geloof ik
Je geeft aan roze verlies na de daad. Ik denk dat dit een contactbloeding is geweest. Ik denk dat dit los staat van je hele verhaal. Op basis van jou informatie kan er aangegeven worden wanneer misschien wellicht je eisprong is geweest. Maar niemand kan het je echt vertellen.
En nu plots ineens rood bloedverlies , met afvegen . Ik snap er niks meer van haha . Nu cyclus dag 16 , iemnd enig idee wat het kan zijn ? Tag @RoGiJuLi jou even omdat je zoveel weet
Ja denk je ? Dankje voor je berichtje .. kun je dan zo rare eisprong hebben , vind zo vreemd dat ik nu al 5 dagen geen rekbaar slijm meer heb .. dan zou je denken dat eisprong al is geweest toch