Welke zwangerschaptest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eliseb, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke zwangerschaptest gebruik jij het vaakst?

1. Clearblue

2. Sensitest

3. Kruidvat 2x5

4. Predictor

5. Etos merk

6. TestPoint

7. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Eliseb

Eliseb Actief lid

27 jul 2011
    116
    0
    0
    Hoi Ladies,

Wat is naar jullie mening de beste (en betrouwbaarste) zwangerschaptest? Ik heb gelijk CB gekocht, maar eigenlijk zijn er zoveel meer op de markt.. en bij de ene werkt het met een ander aantal HCG dan bij een ander merk. Wat is jouw voorkeur? Gebruiken jullie ook de "extra vroege" testen?

Ben benieuwd..

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik gebruik verschillende testen, meestal de kruitvat 2v5 euro. Als die positief is dan doe ik daarna de CB.
    Nu heb ik sensitest zwangerschapstesten in huis, dus die ga ik deze maand proberen als eerste.
    Heb ook de kruitvat 2v5 euro in huis, en de CB zonder indicator.

Jahaaa testverslaafd...maar heb het liefst meerdere testen in huis van verschillende merken.
    Als die allemaal positief zijn ga ik het geloven ;)

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik test bij voorkeur vlak voor of op NOD

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    In mijn overtuiging is CB wel 1 van de besten. Deze zijn minder gevoelig, maar specificiteit is erg hoog.
    Kruitvat heeft een hele hoge sensitiviteit, maar de specificiteit laat soms te wensen over (veel verhalen, incl eigen ervaring met 2e streepjes die dat toch echt niet waren (bloedtest negatief)). Niet altijd even betrouwbaar dus, maar als ze het doen wel heel vroeg in de zwangerschap duidelijkheid.
    Predictor... gelijk in de prullenbak die dingen! Snap niet dat die nog verkocht mogen worden...

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik gebruik Sensitest. Ik heb nog geen andere geprobeerd moet ik zeggen. Sensitest is gewoon heel voordelig.

6. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik heb op de kruidvat 2x5 gestemd..ook qua prijs en betrouwbaarheid fijn.

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    heb al vanal gebruikt, kruivat 2 voor 5 euro het beste!

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Kruidvat 2 voor 5

9. Eliseb

Eliseb Actief lid

27 jul 2011
    116
    0
    0
    #9 Eliseb, 31 jul 2011
    Laatst bewerkt: 31 jul 2011
    Wow, Kruidvat 5x2 is toch enorm populair! Ik ben gisteren deze test gekocht.. zal het deze maand gelijk uitproberen ;) Vanaf wanneer mag je Kruidvat 5x2 gebruiken? Op NOD? of toch een aantal dagen daarvoor?

10. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik meestal ook de kv 2 voor 5 euro, maar puur omdat deze goedkoop is en dan niet al mijn geld over de balk gooi. Echter heb ik hier wel al 4x vals positief mee getest. Maar goed als er wel echt duidelijk een streep komt dan haal ik duurder merk zoals CB in huis! En tja, zeg nou eerlijk die digitale is wel echt helemaal top als er ZWANGER in het scherm staat!

11. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik ook 2 voor 5 kv

ik heb 8 x getest kon het niet geloven met kv testen en allemaal positief
    heb er ook een gedaan clearblue indicator ook positief
    en gisteren nog de predictor ook positief maar vind deze wel het slecht uitkomenje moet hem onder je straal urine houden tja heb dit niet gedaan moest namelijk niet veel plassen.

ik vind die van het kv 2 voor 5 het beste.

gr jojo

12. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook kruidvat 2 voor 5. Had eerder ook sensitetst maar 3 x een posi test gehad en echt niet zwanger ...... die kwamen er hier dus niet meer in

Deel Deze Pagina