bang en nerveus voor gyneacoloog

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door vissie26, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Morgenochtend moet ik de naar gyneacoloog. Ik krijg ws. een inwendige echo. Ik ben niet zo'n held en ben erg band en nerveus. Is dat echt nodig?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Nee lieverd, daar hoef je echt niet bang voor te zijn!
    Dit kan je verwachten:
    Je ligt er niet echt elegant bij, met je benen in de beugels....
    Het apparaat is een soort staaf, met een condoom eromheen....
    De gyn brengt het in en daar voel je niks van, die man kijkt echt niet naar je vagina, maar naar het echoschermpje en jij ook, want wat daar te zien is, is echt de moeite waard!
    Natuurlijk is het niet het allerleukste, maar ik vind een bezoek aan de tandarts vervelender :(
    Een inwendige echo is veeeeel duidelijker dan een uitwendige, dus dat is dan je beloning.
    Succes, Anakin.

3. Niet meer actief

He vissie is helemaal niet erg is zelfs wel leuk want je ziet alles van binnen heel bijzonder. Ik vond het wel leuk om te zien kun je ook eens naar binnen kijken. Is echt niet eng!succes morgen laat even wat weten
    jennie72 ;)

4. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Dank voor jullie steun. Ik haal er toch wat moed uit.

Ik ben ook nog eens vaginistisch en dat maakt het er niet beter op. Ik hoop natuurlijk (mss wel tegen beter weten in) dat er een kleintje zit.

Tuurlijk zal ik laten weten wat er aan de hand is.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Oh sorry Vissie,
    Ik ging er zomaar van uit dat je zwanger was, maar je moet voor een onderzoek...... en nu zie ik natuurlijk ook je banner, ik moet toch echt beter opletten.

Succes morgen en wie weet.......

Groetjes, Anakin.

6. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik ben net terug van de gyneacoloog. Er zat geen zwangerschap. Alles zag er goed uit. Geen afwijkingen of cystes of iets. En nog mooier...er ligt in de rechtereierstok een gerijpte eicel van 15 mm klaar die binnen nu en 2 dagen gaat ovuleren. In de linker liggen al 3 eicellen te rijpen.Kortom het lichaam heeft de cyclus vanaf de eerste dag alweer overgenomen van de pil. De gyne verwacht geen problemen zoals lange cyclussen. Ik zit in een hormonale overgang van pil naar lichaam. Voor de zekerheid is er een uitstrijkje genomen.

OOk ben ik gelijk doorverwezen voor bekkenbodemfysio om de vaginisme uit de wereld te helpen.

Dus ik ben dolgelukkig en kan dus samen met mijn huisband bezig voor een kindje. :D

Ik wil jullie bij deze ook bedanken voor jullie steun in de moeilijke tijd.

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Zeg eeeh, wat doe hier nog? Klussen! :D

Groetjes, Anakin.

8. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    :confused: :cry: Ik kan nog niet klussen, ik moet eerst oefenen en fysio krijgen om van de vaginisme af te komen. Klussen doet daardoor zo'n pijn dat ik nog niet durf.

Zijn er nog meer vrouwen die vaginistisch zijn?

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Vissie, heel veel succes.

Toch goed nieuws.

Ik hoop dat je vaginisme minder zal worden of zelfs over mag gaan!

Ik zou andere manieren proberen om 'het' daar te krijgen waar het wezen moet ;)

10. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Nu nog niet. Wil eerst zelf werken en vaginisme een beetje in de hand krijgen. Ik weet dat mijn cyclus goed is en als ik een beetje op mijn moeder mag lijken ben ik 1,2,3 zwanger. Mijn moeder hoefde in principe maar te zeggen; ik wil een kind en hop ze was zwanger. Dus ik moet nog oppassen ook. :)

Deel Deze Pagina