heey allemaal ik ben eind augustus 2011 (rond 24/25 aug) gestop met de pil eerste keer was 12 dage over tijd toen 3 weke toen 2 x optijd en nu een week te vroeg de laatste 2x was ik het maar 3 dagen maar deze maand had ik rond 30 31 jan ongesteld moete worde maar was het nu al de 24ste ruim een week te vroeg en de vorige 2x was mijn bloed verlies ook niet super veel maar zit nu op dag 3 en nog erg ongesteld en meer buikpijn dan normaal beetje beroerd gevoel net of je ziek ben maar ook weer niet veel buikpijn/krampen en redelijk wat bloedverlies dan normaal dacht dat ik er vanmorge bijna vanaf was keek ik vandemiddag hup weer vollop en zo goed als puur bloed heel rood enz hoop dat iemand mij kan helpe heb ergens begin januari een test gedaan maar die was negatief ben afentoe ook misselijk als mijn menstruatie voorbij is ga ik ronde 6 in heb ook gehoord dat je dan meer kans maak dan voor ronde 6 zeg maar hoop dat iemand hier iets over weet of ik nu wel of geen test zou moeten doen of wat dan ook ik heb altijd die testen 2 voor 5 van kruidvat die zijn altijd heel goed heb ik gehoord en goed voor de portomonee dan die overdreve dure testen hopelijk weet iemand iets xxx moppie1992
Je hebt het steeds over over tijd zijn. Van hoeveel dagen cyclus ga je dan uit? Ik krijg de indruk dat je simpelweg onregelmatig ongesteld bent en dus iets meer moet doen om je eitje te vinden. De tijd tussen ei en menstruatie is bij vrijwel elke vrouw altijd gelijk, de tijd ervoor niet. Ik denk dat als je zou temperaturen of oefenen met ovulatietesten, je beter kunt inschatten wanneer je ongesteld zou moeten worden.
nee, zo kun je dat niet tellen, je moet het gemiddelde pakken van al je cyclussen.. de dagen die tel je dus bij elkaar op en deel je door het aantal cyclussen. En tja, wat is op tijd.. de eene heeft een cyclus van 38 dagen de ander van 25... weinig van te zeggen dus.. Maar het gemakkelijkste is als je je ei weet te vinden met bijv ovulatie testen? (zijn niet zo duur en online te bestellen!) Als je je ei gespot hebt, dan tel je 14 dagen erbij, dan is ongeveer je NOD. Wat die 6 maanden betreft wat je schrijft...? ik heb het nog nooit gehoord... het is een feit dat t gemiddelde een jaar is.. dus.. wat dat betreft... maar ik her ken het wel hoor.. heb ook moeten wachten en dat is niet leuk.. Je lijf is een grote trucendoos.. dus...het kan je goed voor de gek houden.. wat betreft die kruidvat testen, die zijn prima! (2v5)