Hoi, ik stelde net ook al een vraagje over positiebroeken, maar een aanvullertje zet ik toch maar even in een nieuwe topic. Ik weet echt helemaal niets van positiemode. Maar hoe kies je nou je maat? Ik hoor daar zulke verschillende verhalen over. Als je normaal maat 40 draagt, kies je dat dan ook voor je positiebroek?
Gewoon je eigen maat in principe Tenzij je buiten je buik om ook heel veel aankomt, dan zou je wel eens een maatje groter kunnen hebben, maar over het algemeen gewoon je eigen maat
Lekker je eigen maat, maar vooral even passen in de winkels. Want om je buik moet een broek prettig zitten en ook een knoop of stikselrand op de verkeerde plek kan het draagplezier vergallen
mijn ervaring is dat je gewoon je normale maat koopt. Ik groeide in de laatste 2 maand uit mijn maat, maar goed, dan kun je altijd nog een broek bijhalen, nietwaar?
Je eigen maat in principe maar pas ze wel altijd even. Kan toch aardig wat verschil inzitten. En soms zien ze er op een hangertje zoo leuk uit terwijl ze echt niet lekker zitten!
ik heb van mezlef maat 38 meer heb maat 40 gepakt van positiebroeken, ik merkte dat me benen en billen ook aan het groeien waren dus ben er nu wel blij mee want ze zitten als gegoten