Ik ga dit onderwerp volgen. Ik heb namelijk volgende week mijn intakegesprek maar nog geen echo. Gaan ze dan wel proberen naar het hartje te luisteren of is het daarvoor nog te vroeg?
ik heb 2 week geleden het hartje gehoord toen ik een echo kreeg. En morgen krijg ik hem te horenbij de verloskundige! Dus met 9 week wil het al zover ik weet.
Ben ook benieuwd vanaf wanneer je het hartje kan horen. Ik heb rond de 10e week mijn eerste echo en hoop het hartje te kunnen horen dan.
ik heb het hartje vandaag voor de 2de keer gehoord! Wat si dat toch heerlijk dan ben je er weer helemaal zeker van dat 'het' er nog zit!
bij mijn vk proberen ze het niet eerder dan 12w, omdat gewoon de kans bestaat dat het hartje niet te vinden is en dan maak je je alleen maar ongerust. Ik had de mazzel dat ik met 7w al een inwendige echo heb gehad en wist dat het hartje klopte.
Heb het nagezocht, pas bij 16 weken. Mijn eerste keer VK was bij 9 weken, daarna naar echocentrum geweest voor echo's (wel hartactie gezien, niet gehoord) en m'n tweede afspraak bij de VK was pas bij 16 weken en toen hebben ze voor het eerst naar het hartje geluisterd.
ik durf het niet tezeggen heb het wel zien kloppen maar nog niet gehoord hoop dat als ik de 27e naar de vk gaat dat het met 15 weken wel tehoren is
Mijn verloskundige deed dat niet voor 12 weken, want de kans is dan te groot dat je niets hoort en dan maak je je maar ongerust. Ik heb het hartje gisteren voor het eerst gehoord (12wk6dg) en dat was prachtig! Heel, heel snel!
wat een verschil allemaal he, ik denk dat het ook net aan ligt hoe je buik is ofzo, wan tik heb het met 9 week al gehoord en vandaag dus weer, ze zei zo nou ik weet niet zeker of ik hem kan vinden maar ik ga het proberennou ze het al binnen een paar seconden. ik was er ook niet echt vanuit gegaan dat het zou lukken, omdat je hier ook veel leest dat het niet gelukt is. Maar ik ben weer helemaal happy!
Bij mij hebben ze het vanochtend gedaan voor het eerst, heb ook de angelsound thuis en daar lukte het vorige week nog niet. maar nu ligt de beeb hoger en kon ik thuis heerlijk luisteren echt super. succes allemaal
Nee ze kon hem gisteren ook niet horen. Ze vertelde dat het kindje dan diep in het bekken verborgen nog ligt. Dus volgende week mag ik weer. 2 Weken geleden heb ik al een echo gehad en een knipperend hartje gezien maar je bent toch 2 weken verder en kan er van alles gebeurd zijn. Dus ik wist ook dat het hartje klopte maar klopt het nog steeds?
Dat ligt aan de apparatuur van de verloskundige. Bij mijn verloskundige kan het pas bij 14 weken. Dit omdat ze wel een doptone hebben maar de straling daarvan is zo sterk dat het slecht kan zijn voor het hartje als je kindje jonger is dan 14 weken. Het KAN met geavanceerde technieken en apparaten al bij 7 weken te horen zijn, maar dat is dus afhankelijk van het apparaat dat ze gebruiken. Ik heb het hartje gelukkig wel zien kloppen en over 4 weken gaan we het dus ook horen