Ik zit mijn eigen berichtje na te lezen.. Het moest dus zijn: Ik kreeg een uitwendige echo. Ben nog helemaal van de kaart van dat kleine hummeltje in mijn buik!
hoi olifantje volgens mij krijg je nu nog een inwendige als je 8 of 12 weken niet meer ik weet het niet niet zeker. veel sucses met je zwangerschap. gt.jojo
Hoi, Ik heb met 7 weken een intake gesprek bij de VK. Ik ging er eigenlijk vanuit dat een intake altijd een soort vragenlijst is en dat er pas rond de 10 - 12 weken een echo gemaakt wordt. Zullen ze met 7 weken al proberen een echo te maken? Was eigenlijk niet van plan mijn vriend mee te nemen, dan zou hij er maar een beetje bij zitten terwijl ik een lijst vragen aan een beantwoorden was. Denk dat ik hem nu toch maar mee neem voor de zekerheid als ik dit allemaal zo lees.
ik weet nog van alysia hoe de inake ging... wij kregen ook vragen ginge de gegeven cotroleren en veragen of je aids of iets hebt... en dan al de vragen of je borst of fles wil geven en of je thuis of ziekenhuis wil bevallen enz.. maar hier krijg je ook al gewoon de onderzoeken wat ze altijd doen dus wegen, bloeddruk meten, buik voelen... maar hier geen echo apparaat dus word het ook niet gedaan maar de hele intak duurt ongeveer een half uurtje zeiden ze hier.. dus ja denk dat het beetje eigen gevoel is van wel of niet erbij hier gaat mijn vriend wel mee hij wil niets missen
@ Nycci: Ik heb op de website van de verloskundigenpraktijk gekeken waar wij een afspraak hadden. Daar stond op dat je bij ons tijdens de 1e afspraak ook een echo krijgt. Misschien een idee?
hoi meiden ik had bij 8 weken een afspraak met verlos. k ...en die zei dat ze het hartje nog niet kon horen met de dophone...vond zo jammer hé, wil zo graag een teken van leven...dan pas kun je echt genieten denk ik... ik heb pas 21 maart een echo...das dus met 11 wk..moet dus nog ffies wachten..brbrbrbrbr