Jaja vandaag is het zover. Ik krijg m'n eerste echo vanmiddag om 16:00. En ik ben vreselijk nerveus!! Heb al vanaf het begin dat ik positief teste helemaal geen kwaaltjes. Echt helemaal niets. Alleen sinds vanmorgen wat lichte buikpijn wat me afentoe een misselijk gevoel geeft. Maar dat zullen ook de zenuwen wel zijn Het gekke is dat ik er niet van uit durf te gaan dat ik leven zal zien. Dit omdat ik tussen me dochter en zoon in een miskraam heb gehad. En nu ik weer zwanger ben zot dit me nogmaals dwars. pffff laat de dag maar snel gaan zodat ik het allemaal achter de rug heb en het hartje heb mogen bewonderen. Ik laat het jullie weten zodra ik geweest ben
Heel veel succes vanmiddag, en ik kan me voorstellen dat je gevoel pas goed is als je de echo gezien hebt. groetjes sandra
Hey lieve meiden Ben weer terug van weg geweest En ja hoor....hartje klopt We zijn wel een weekje korter zwanger maar dat geeft helemaal niets. Het mooie is dat ik over 5 weekjes gewoon nog een echo krijg M'n hummeltje is nog maar 1.18 cm maar het hartje klopt al stevig. En zo gaan we vol goeie moed verder Alvast bedankt voor het mee leven!!!!