Ziekenhuis

Discussion in 'Zwangerschap' started by xSNDY19x, Apr 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    jaja daar lig ik dan al vanaf donderdag middag in het ziekenhuis in Hengelo.

ik moest vanaf tweede paasdag elke dag na t ziekenhuis komen voor de ctg.. donderdag bleek deze niet optimaal te zijn en moest ik blijven, ze denken/verwachten tot aan het einde van me zwangerschap maar ze durven nog niet met zekerheid te zeggen of het een keizersnede wordt op dat ik ingeleidt wordt of dat ik natuurlijk mag bevallen...

ik lig nu 2x per dag aan de ctg en hij is nog steeds niet optimaal terwijl mijn echo van gister wel weer goed was, ookal zie je duidelijk dat de baby te klein is.

ik las trouwens dat er meerdere waren die in het ziekenhuis liggen, hebben jullie ongeveer dezelfde redenen?

overigens vindt ik het wel jammer dat ik nu geen buik foto meer kan plaatsen ;(

Liefs, Sandy

2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

Nov 11, 2009
    894
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal zeg.

Met het einde van de zwangerschap. bedoelen ze dan echt 40 weken of gaan ze dan inleiden bij 37?
    (misschien een hele stomme vraag :))

Kan het bezoek niet een camera meenemen, zodat je straks voor jezelf in ieder geval buikfoto's hebt?

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hey meis,

wat naar zeg! Heel veel sterkte daar.

Probeer maar lekker vaak op ZP te komen, heb je afleiding ;)

Liefs,
    Ilona

4. Loe

Loe Niet meer actief

veel sterkte en succes hoor! hou je taai.

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Sterkte meid! X

6. Emma27

Emma27 Actief lid

Aug 11, 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Veel sterkte meid!

7. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

Nov 11, 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    heel veel sterkte meis, ff volhouden nog.
    Duim voor je!!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    hey meis hoe is het nu met je ?
    ik wil dinsdag wel camera mee nemen haha nee maar je vriend anders camera mee laten nemen.

komt goed je komt er wel en je kleintje ook

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hé Sandy, veel sterkte daar!

10. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    #10 Juul75, Apr 11, 2010
    Last edited: Apr 11, 2010
    Sterkte! Hebben ze in Hengelo geen thuismonitoring programma waar je voor in aanmerking komt? Moet je thuis ook in bed liggen, maar dan ben je wel lekker thuis tenminste. Ik weet niet of je per se in Hengelo wilt blijven, maar anders hebben ze in Enschede in ieder geval wel een thuismonitoring programma.

11. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    bedankt voor jullie lieve reacties meiden xD

ik weet nog niet of ik met 37 wordt ingeleidt hangt allemaal van de kleine af kan ook zijn dat ze t volgende week weer niet goed doet en het een keizersnede wordt.. maar kan ook zijn tot de 40 weken wachten etc.

en nee thuis monitor kom ik niet voor in aanmerking omdat ze me al eerder na huis hadden gestuurd elke dag en dat dus niet goed afliep ivm weeen en buikpijn etc. vandaar.. en ik vindt het best hier ookal ben ik liever thuis ma nu heb ik et gevoel tenminste dat als er wat is ze meteen actie nemen toch veiliger gevoel en thuis ga ik toch weer vanalles doen haha xD ik ben altijd heel eigewijs..

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Hee meid,

Was even benieuwd hoe het nu met je gaat? Heb je nu alweer een betere ctg gehad?

Ik moet vandaag voor extra controle naar verloskundige! :( bloeddruk is nog steeds hoog, en heb hoofdpijn en hou vocht vast, ook niet erg goed dus! :( Mjaa. ik hou je op de hoogte.

liefs xx.

13. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    he meid dat is ook niet zo mooi dan ;O hoop voor je dat je niet in ziekehuis hoeft te blijven ;O

mijn ctg's zijn nog steeds niet optimaal, en lig er nu weer aan en is nog steeds niet goed. vanochtend gesprekje gehad met de gyn en er waren 3 opties.

1. kindje blijft 2 weken achter met groei maar blijft daarin wel stabiel groeien.
    2. het kindje komt nog meer achter te liggen met groei en moet eruit met keizersnede.
    3. kindje krijgt ineens enorme groei spurt.

dat laatste hebben ze al uitgesloten dat kan niet meer gebeuren zeggen ze.. ze denken dat het nummer 2 wordt en dat ik dan vrijdag met keizersnede moet bevallen, als dat het geval niet is wordt het nummer 1 en dan wordt ik rond 36 37 weken ingeleid of ook met keizersnede bevallen! het 3de is dus hellemaal uitgesloten en kan ik vergeten, ze zal zowieso hoe dan ook achter blijven met groei. dus 50 50 % kans op nummer 1 en 2.. vrijdag hoor ik meer! maar ik ga niet zonder kindje uit ziekenhuis zeiden ze.. dus lig er nog wel ffies.

hou me op de hoogte meid.

xxxjes

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    hoi meis
    ik hoop zo dat je kindje pas hoeft te komen met 36 of 37 weken dan mogen jullie sneller naar huis.

julian moet geopereerd worden 18 mei dus word voor ons ook spannend.

meis ik zie je morgen moet als je dit nog leest alleen even je kamer nummer door geven.

15. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hey meid, wat rot dat je moet blijven! Toen ik zwanger was van mijn 1e heb ik ook een tijdje in Hengelo gelegen ivm te hoge bloeddruk. Nadeel daarvan vond ik dat ik er verder niets van merkte, ik voelde me goed, dus dan lig je daar een beetje dom te kijken.
    Tot zover blijft mijn bloeddruk nog laag, sta wel nog steeds in Hengelo onder controle en moet daar ook bevallen. Misschien zien we elkaar! :D Hou je sterk!!!

16. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    hee waar woon jijzelf dan? ook in hengelo?

ja inderdaad je merkt er niks van voelt je goed en dan lig je in t ziekenhuis hehe xD

veel succes meid en hoop dat je bloeddruk goed blijft!!

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    clau jij ook succes hopelijk daalt je bloeddruk snel

18. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Mijn bloeddruk is nu nog mooi laag hoor. ;) Ben zwanger van de tweede en tot zover gaat het nog helemaal goed. Maar moet voor de zekerheid wel onder controle blijven bij dokter V. :D Dinsdag mag ik weer komen voor de checkup. Helaas dan ook een extra echo, omdat misschien de placenta voor de uitgang ligt. Zul je dan altijd zien hè?
    Oja, ik kom trouwens uit het mooie Oldenzaal. :)
    Weet je al meer over welke optie het gaat worden?

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Het is een beetje stil hiero! :O

Sandy heb je al nieuws??

Ik hou dit topic in de gaten ;)

Liefs xx.

20. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female

hee meid,

ja sorry in het ziekenhuis is internet zoo sloom dat ik er totaal niet graag achter zit enzo.. maar ik heb gister groei echo gehad, hoofdje ligt 2 weken achter buikje 3 weken en beentjes liggen precies op de goeie lijn voor 35 weken zwangerschap.. ze waren enorm blij dat de groei niet is afgebogen maar dat ze nu dr 'eige' lijntje van groeien heeft..

wat hun plan nu is, is om nog steeds elke dag 2x per dag ctg scan te doen omdat die nog niet optimaal zijn, en dus nog niet na huis mag.
    ze proberen het nu toch tot 39 weken uit te stellen, maar als uit de ctg blijkt dat ze het niet meer goed genoeg doet (en ze doet t al niet super) dan wordt ze eruit gehaald, dus ik lig voorlopig nog wel in t ziekenhuis.. helaas maar ik heb het voor de kleine over..

ook mag ik soms met weekend verlof..

hoe is het nu met jou dan meid?

liefs!! xx

Share This Page