ontzettend pijn in tepels

Discussion in 'Zwangerschap' started by peetje24, May 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    heeft iemand dit nog meer? mijn borsten groeien niet echt maar soms gaat de tepel van mijn ene borst echt ontzettend pijn doen. Ik moet dan echt bijna huilen. Hij wordt kei hard en helemaal rood/ paars. nIets helpt en eraan komen helemaal niet! ik probeer er dan warm water over te laten lopen maar dat helpt ook haast niet.

kent iemand dit en heeft iemand een tip?

2. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Helaas ken ik dit inderdaad, ik heb er nog steeds last van en ik heb nog niets gevonden wat helpt :cry: bij mijn zoontje had ik er tot een week of 12 last van, en nu nog steeds, ik heb eigenlijk geen idee of het wel normaal is :(

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Misschien helpt t om te koelen. Dus ipv warm, koud water gebruiken.
    En anders zou ik t toch eens aan de vk vragen.

Liefs,
    Duveldraakje

4. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    volgens mij is dit een vrij normaal zwangerschapsverschijnsel... Ik heb het ook, vooral als ik het koud heb. Dan is het net of er een heel leger vreselijk aan loopt te trekken. Ik negeer het... valt niet mee, maar het gaat bij mij na een poosje weer over.
    En koud water erover laten lopen? ik moet er niet aan denken! brr :(

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Oja dat klopt :( (zwangerschapsdementie) Had de tekst ook niet helemaal goed gelezen volgens mij. Koud water absoluut NIET doen. Mijn vorige berichtje dus als niet verstuurd beschouwen a.u.b.
    Ik heb het heel erg in het begin gehad, dat als ik buiten was en het was wat frisser tot koud, dan ging ik echt door de grond van de pijn. Nu valt het op zich wel mee, maar ja het is ook iets warmer dan een paar maanden terug. En daarbij kom ik nu eigenlijk amper buiten. Het gaat echt over, duurt alleen even.

Liefs,
    Een vergeetachtige duveldraakje

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    ja als het koud is heb ik het ook, maar ook ineens zomaar. Vooral op mijn werk is het lastig

7. Niet meer actief

Ik had op een gegeven moment het idee dat iemand met een rasp over mijn tepels was gegaan. Na van alles geprobeert te hebben kreeg ik een proefmonster Bepanthen. Na 3 dagen was het over!
    Daarna is het nog een paar keer terug gekomen, maar ik heb elke keer Bepanthen erop gedaan en dan was het binnen 2 dagen weer weg.

Share This Page