Hey meiden, Wanneer hebben jullie het grote nieuws verteld aan jullie ouders? Eigenlijk wilden wij wachten tot 3 maand, maar we twijfelen nu toch.. Maandag moet ik naar de HA, wil het eigenlijk daarna al vertellen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Veel liefs
Ik heb het al snel verteld hoor, als het een miskraam zou worden is het wel prettig als zij het ook weten. Plus dat ik anders mijn ouders weken lang zou moeten ontlopen omdat ze het aan mijn neus zouden zien!
hoi hoi persoonlijk zou ik ook 3 maand wachten. maaaaar naar de ouders toe vind ik het toch wat anders. ik zelf heb het eerder verteld maar dat had ook zijn reden want tijdens de kansberekening kwam er niet zo'n mooie uitslag uit. wij hebben het toen ook verteld bij 9 of 10 weken zwangerschap. wel alleen aan mijn vader en schoonmoeder trouwens. dus ja het is wat jullie zelf willen groetjes sandra
Sjaantje, precies... Ik heb het mijn collega en goede vriendin al wel verteld, dan kunnen we er samen over kletsen, maar 2 collega's van mij hebben al aan haar gevraagd wat er met mij is. Ze ziet er ineens zo anders uit. Zelfs een oproepkracht, die ik dus helemaal niet zo vaak zie. Leuk is dat! Ik denk ook inderdaad dat we het onze ouders aanstaande maandag ga vertellen, maar twijfel toch nog... Liefs!
Ik heb het METEEN verteld! Mocht het mis gaan dan kunnen zij met je mee leven en je steunen.... Ik heb een hele goede band met mijn ouders, dus voor mij is het vanzelfsprekend -xxx-
aan mn moeder de avond dat ik de test deed en mn vader zal het horen zodra ie het kaartje krijgt, daar heb ik verder geen contact mee
Ik heb het op moederdag verteld. Ik was toen nog maar 6 weken. Ik wilde eerst ook wachten tot na de drie maanden, maar vond het een te mooi kado voor die dag!
Met 13 weken. Ik ging namelijk met 12 weken nog op de wintersport en had geen zin dat ze zich zorgen gingen maken. Anders had ik het denk ik met een week of 10 verteld, na de 2e echo.
Mijn ouders zagen het aan me dus die wisten het al met 5 weken. Mijn schoonfamilie daarin tegen weet nog van niets, ik wacht daarmee wel tot na de 1e echo aankomende donderdag. Ik wist het zelf trouwens al nog voor de 4e week!
Saskia, je moet het vertellen zodra jij het wilt! wij hebben het meteen gedaan, al bij 5 weken. Mijn schoonouders weten het inmiddels dus (en mijn ouders komen volgende week eindelijk thuis van vakantie dan kan ik het ze ein-de-lijk vertellen) en ze leven zo mee. Alle dingetjes en alle interessantigheden delen we. Dat is toch fantastisch? Ook als het mis gaat wil je toch graag hun steun?
Wij gaan het morgen tegen mijn moeder vertellen (mijn ouders zijn gescheiden) Ze woont een end bij ons uit de buurt en we zien haar maar 1 keer in de maand, dus nu we naar haar toegaan wil ik het haar wel vertellen want door de foon vind ik ook niet leuk en wil het heel graag met haar delen. Heb vanmiddag een dubbel fotolijstje gekocht met aan d ene kant een foto van ons dochtertje en aan de andere kant een briefje met de tekst; "Lieve oma, nu ben ik ongeveer zo groot als een rijstkorreltje, maar straks over 9 maanden kan je hier een mooie foto in doen van mij, naast mijn grote zus. Liefs je tweede kleinkind" Ben heel erg benieuwd naar haar reactie!
Wij hebben het meteen de dag erna verteld. Ik zou mijn ouders zoiets niet willen ontnemen. Als het misgaat zou ik het ze ook vertellen.
aan mijn moeder heb ik het meteen de eerste dag vertelt toen ik positief teste. Ik ging die dag met me moeder een week op vakantie naar spanje, dus heb ik het meteen gezegd. Toen we thuis kwamen hebben mijn vriend en ik besloten om het ook meteen tegen mijn vader en zusje te zeggen. Met ruim 9 weken hebben we het pas tegen mijn vriend zijn ouders vertelt omdat me schoonmoeder haar mond niet kan houden en we het pas met ruim 11 weken tegen "de wereld" willen zeggen. Maar we moesten het wel eerder vertellen tegen me schoonouders want mijn buik was niet meer te verbergen
Hi, wij hebben het bekend gemaakt na onze eerst echo. dan heb je gelijk iets tastbaars voor (o)ma & (o)pa. We hadden een kopietje gemaakt en een mooi lijstje erbij gegeven zodat de beeb tussen de andere foto's van hun kleinkinderen kon staan. je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. met vrienden en bekenden hebben we gewacht tot 13 weken, just to be sure. Liefs, PL
Wij hebben het ook meteen dezelfde dag aan onze moeders verteld... Er zijn ook een paar goede vrienden die het weten. Als het niet goed gaat, zijn dit ook mensen waarmee ik daarover zou willen praten. Verder houden we het nog stil totdat we de eerste echo hebben gehad. Maar ik vind trouwens dat iedereer zelf moet kijken waar ze zich prettig bij voelen. Ik moest het gewoon aan een paar mensen kwijt
Wij hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld. Ze waren erg blij. Nu mijn ouders nog. Die zullen wel dolblij zijn. Ik vind het persoonlijk erg fijn dat ze het al weten. Andere mensen vertel ik het pas na mijn echo. Liefs Hummel.