Hoi ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad alles zag er goed uit op 2 dingen na.. Een nier mag 5 mm zijn maar was 5.2 mm en haar darmen waren wat lichter.. Aanstaande maandag heb ik weer een echo om te kijken bij de gynaecoloog wie heeft zoiets ook Meegemaakt ? Groetjes
hoi! Ze hebben een bepaalde norm dat niertjes niet boven een bepaald mm mogen uitkomen, bij mijn tweede zwangerschap moest ik met 30 weken terug komen omdat ook 1 niertje net wat groter was dan wat mocht. Het is een moment opname en vaker is er niks aan de hand dan wel! bij ons was er toen niks meer van te zien. van de darmpjes weet ik het niet! succes maandag! beter dat ze het nog een keertje checken voor de zekerheid!
Hoi nee het was er maar 2 mm boven mijn neefje had 11 mm en de andere 16 mm !!! en daar is ook alles mee goed gekomen.. Ik hoop maandag dat het ook allemaal meevalt maar ze maken je zo ongerust..
De darmpjes kunnen wat witter zijn als normaal, white as bone(wit als bot) Ons dochtertje had dat ook tijdens de 20 weken GUO. Het kan iets zijn, maar in zeker de helft van de gevallen is er niets aan de hand. Ons meisje had uiteindelijk niets aan haar darmpjes!
2e echo gehad.. de genycoloog zag geen echodense darmen !!!! gelukkig ! ze waren soms wel een beetje wit maar niet zo wit als het bot , en haar niertje groeit ze waarschijnlijk overheen over 10 weken even terugkomen voor een echo om te zien hoeveel mm het niertje dan is wat een opluchting !
Hier was er bij mijn dochter ook iets kleins met de niertjes, maar niets om me zorgen over te hoeven maken zeiden ze... Hoefde ook niet, want er bleek niets aan de hand!