Meestal maken ze pas een echo bij 11/12 weken (kan zijn dat ze het bij jou ook doen hoor) 1e keer vk, kreeg ik een hele waslijst met vragen, die ik moest beantwoorden. Dat was het.
nou ik ben vandaag weer geweest en het was echt weer leuk om me kleine te zien. je zag het lekker bewegen, hihihi. groetjes honey
Ik ben gisteren voor het eerst naar de verloskundige geweest en heb idd heb een hele waslijst aan vragen moeten doorlopen over eventuele ziektes in de familie en dergelijke, en over hoe ik me de afgelopen tijd gevoeld heb. Ze heeft me bloeddruk opgenomen en als laatste heeft ze naar het hartje van de baby geluisterd.Morgen ga ik me bloed laten prikken en maandag voor de combinatie test.
Je kan al snel een afspraak maken, ik moet 7 april al voor de intake, ben dan 6 weken en 3 dagen pas. Dan hoop ik een afspraak voor de echo te maken als ik 11 weken ben op 9 mei, want dan ben ik jarig en t lijkt me t mooiste kado om t hartje van mn kindje te horen! Spannend.. Liefs en iedereen veel plezier bij de vk afspraken!