Hoi, Ik heb vandaag naar de VK gebeld en een eerste afspraak gemaakt, nu begin ik het toch wel echt te beseffen haha! Ook vertelde ze me dat omdat mijn zwangerschap niet gepland was ze meteen even een echo doen om te kijken hoever ik ben! Mijn afspraak is op 10 april en ik ben dan ongeveer 7 weken zwanger (als mijn berekening klopt..), kunnen ze dan al wel iets zien? Nou, ik kan echt niet wachten tot het zo ver is! Maar vind het ook wel een beetje eng haha
Als je berekening klopt, dan zouden ze inderdaad wat kunnen zien. Ik heb een echo gehad, met 6 weken en 2 dagen, welinswaar inwendig. Staat in mn album, op blz 2
Wauw, wat een mooie echo's en buiken zeg! Hoop dat ik over 2 weekjes ook zo'n mooie echo mag hebben..
We zitten ongeveer op een lijn kleinwonder! Ik heb 9 april de afspraak voor mijn eerste echo!Als ik het goed begrepen heb,zal deze wel inwendig gebeuren.Geen idee of dat pijnlijk is,maar dat zien we dan wel weer! Ook wij horen dan hoe ver ik ben.Megaspannend zeg! Gefeliciteerd trouwens en hou me op de hoogte!
Nee joh, het hoort in ieder geval geen pijn te doen! Het is (vooral de eerste keer) wat vervelend, maar das meer voor je eigen gevoel. (heb al zo vaak met de billen bloot gemoeten, hihi) Tip, trek een rok aan, dan voel je je iets minder bloot
Hoi! Ik mag over 2 weken ook voor de eerste keer naar de VK. Ze vroeg ook of ik het leuk vond om meteen een echo te laten doen. Nou dat hoefde ze natuurlijk geen 2 x te vragen! Ik ben zoo benieuwd! Ik zou graag die bevestiging willen hebben. Ik met namelijk vrijwel niks van het zwanger zijn. Alleen dat ik niet ongesteld wordt en gevoelige borsten heb.