Hallo, Ik ben nu 7 weken zwanger en heb nog niets gekocht. Ik wil eerst de echo afwachten zeg maar... Hoe zit het met jullie? Wanneer kochten jullie de eerste dingetjes?
Kleertjes ging ik zelf kopen sinds de tweede echo (met 21 weken). Andere dingen (uitzet) kocht ik al vanaf een week of 15. Nu ga ik helemaal los ... Het is zo leuk om babykleertjes te kopen en er zijn zulke mooie dingen. Ik durfde het niet zo goed eerder, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het heel leuk is om al heel snel iets te kopen. Dat maakt het 'echt'.
zodra ik de echo had gezien, bij 8weken. We zagen toen het hartje kloppen. Ik kon het toen niet laten, een pakje te kopen. Het gaat dan echt kriebelen. Maar ik heb nu wel weer, een week later, dat het weer begin te kriebelen. Lijkt me ook wel leuk, om iedere week iets te kopen. Om de stemming erin te houden.... Wanneer heb je de 1e echo? Groetjes Marielle
Oef... dat is nog even volhouden... Ik zou zeggen, als je er behoefte aan heb, zou ik gewoon iets halen, al is het maar wat kleins....een paar sokjes o.i.d. Gewoon doen! Marielle
rond een week of 7 ik voelde dat dez zangerschap goed was heb 3 midkramen gehad Bij Daan wist ik het en nu had ik weer hetzelfde gevoel dit komt goed terwijl ik een veel ander gevoel had bij de andere 3 zwangerschappen.
Toen we de 12 weken over waren. Maar toen ook niet teveel gekocht. Wisten niet of het jongen/meisje zou worden. Maar zodra Zoë er was en ik weer een beetje ter been was zijn we helemaal los gegaan. Alhoewel mijn man voor die tijd en nu nog steeds constant met tassen met kleren thuis komt. Kijkt helemaal niet meer voor zichzelf alleen nog maar voor haar
Na de 10 weken echo. Heb ik mijn eerste kledingstuk voor de baby gekocht. Maar ik had al wel wat van mijn ouders gekregen voor die tijd.
ik had al wel een goedkoop rompertje en sokjes gekocht, voor de 8 weken , het is zo moeilijk te weerstaan. En ondanks dat je niet weet of het goed is, was het wel eventjes voor mezelf een bevestiging van mijn zwangerschap . Inmiddels ben ik 20 weken en is mijn uitzet al bijna compleet ! Tja, hoe hard kan het gaan haha. Dat komt ook wel doordat ik spulletjes van marktplaats heb gekocht (geen levertijd) en ook op de wagen zat geen levertijd. Dan gaat het ineens snel. Ik vond het overignes wel prettig dat bij de wagen de garantie zat, dat als de zwangerschap alsnog mis mocht gaan, dat we hem dan terug mochten brengen (met vertoon van doktersverklaring) en ons geld terug krijgen. Vandaar dat ik hem durfde te kopen voor de 20 weken echo.
Met zes weken geloof ik... We waren op vakantie in Noorwegen en bij de H&M hingen opeens zulke lieve dingen met 70% korting, die moest ik gewoon hebben. Was het meteen een beetje echter...
Na de 16 weken echo heb ik de eerste dingen gekocht. Aangezien we veel tweedehands kregen, hadden we toen al heel veel staan van meubeltjes en zo. Koop niet te veel op voorhand van kledij, zou ik zeggen, want hoe verder je zwangerschap vordert, hoe meer zin je krijgt dingen te kopen
De eerste kleertjes heb ik volgens mij pas een week of twee geleden gekocht (had al wel het een en ander cadeau gekregen). Andere spullen ben ik iets eerder mee begonnen, maar ook pas bij een week of 28 of zo - het was toen kerstvakantie, dus dat kwam me qua tijd wel lekker uit.
met 20 weken wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen zijn we op terugweg van de echo smaen flink gaan shoppen!
Wij hebben rond 12 weken de eerste echo gekregen en toen heb ik ook een paar kleertjes gekocht. Ik heb nu al een hele lading kleertjes in kleine maatjes, maar die hebben we allemaal gekregen. De tante van mijn mannetje heeft ook nog kleine kinderen en zij had nog allemaal kleertjes. Zowel jongens, meisjes al uni, wat erg handig is, aangezien wij niet willen weten wat het geslacht van onze baby is. Liefs
amai; jullie kopen vroeg. Ik denk dat ik nog wat ga wachten. Trouwens volgens mijn zus krijg je al veel kleertjes bij de bevalling. Wij hebben wel een relax gekocht omdat het een mooie aanbieding was, maar toch vond ik het nog veel te vroeg. Ik zal eecht moeten weten dat alles ok is voor ik verder nog veel dingen koop. Anders zou ik er te veel van kapot zijn.
ik begon bij 13 weken al vanalles te kopen voor ons kleintje.. haha.. wel eerst veel witte kleding of uni... toen we met 19 weken wisten dat we een meisje kregen ben ik eens flink gaan shoppen.. haha.. errug leuk hoor al die jurkjes en pakjes..