Ik heb n lieve knuffel gekocht toen ik het hartje heb zien kloppen bij de echo. En nog een omdat ik die erg lief vond. Verder nog helemaal niks als n angel sound gekocht ...nouja zwangerschaps kleding, maar geen kleertjes voor de baby. Volgende week krijg ik een combi test en als die goed uitvalt...dus als de kans berekening een kleine kans op afwijkingen laat zien dan haal ik de dozen met spullen van de jongens tevoorschijn en ga ik inventarigs opmaken. En dan ga ik denk ik compleet los En ik verwacht dat mn schoonmoeder als eerste ook stiekem al wat gekocht zal hebben tegen die tijd....als mn vriendin die ik komende zaterdag zie haar niet voor is dan
hoi meiden ik heb het zelf ook. ik zou zo graag wat willen kopen maar weet niet of ik dat moet doen. groetjes honey
Kreeg de eerste dingen met 7 weken Zelf ben ik met de 2de echo opstap gegaan. Die was toen ik 12 weken was.
hoi meiden. nou ik heb toch wat gekocht kijk maar in mijn album. ik heb een slap gekocht hihihihihi. ik vond het zo leuk. groetjes honey
Hallo, Ik heb pas na 12 weken zwangerschap de eerste kleertjes gekocht. Eerde durfde ik niet, was bang dat het ongeluk zou brengen als ik eerder iets zou kopen... Mar ja, dat was mijn gevoel. Gewoon je eigen gevoel volgen en als je wat wilt kopen doen en anders nog wat weekjes wachten. Liefs Elly.
Ik heb nog helemaal niets gekocht. Ik zelf wil wachten tot ik de 20 weken echo heb gehad, kijken of alles goed mag zijn en om te kijken wat ik in mijn buikje heb, qua geslacht. Denk dat als ik dat allemaal weet dat ik wel wil gaan kopen, maar nu heb ik er ook nog geen behoefte aan, fantaseer er wel over! Liefs Bojenna
als we 11 weken zijn hebben we de eerste echo, daarna wil ik gaan shoppen al denk ik dat ik me ook wel kan inhouden want met de 20 weken echo kunnen ze (als het goed is ) zien wat het word en dan wil ik ECHT kleertjes gaan shoppen. De babykamer hebben we wel al besteld vorige week (was alleen deze week 800 euro goedkoper!) en mocht het verkeerd gaan kunnen we deze gewoon afzeggen en dat kost dan 50euro... moeite wel waard dacht ik. Succes!