Ik ben net 4 weken zwanger gister ochtend nog een zwanger van cb gehad en toen ik smidsags uit me werk naar de wc ging had ik licht roze bloedverlies met een klein sliertje rood en nu op dit moment nog steeds hetzelfde. Is ook alleen met afvegen als ik het papiertje wat naar binnen drukt zeg maar! Totaal geen krampen ofzo. Als ik normaal ongesteld moet worden begint het van licht rood bloed naar de tweede wc bezoek naar vaker heftig!!! Ook nog steeds wat gevoelluge Boops en opgezet en nog steeds in vlage misselijk! Wie heeft dit ook gehad waarbij het gewoon goed is blijven gaan? En hoelang mag dit duren? Hoop snel op antwoordt! Gr. Onzeker moedertje !!!
Ik kan me je bezorgheid heel goed voorstellen. Maar helaas kan niemand je uitsluitsel geven. Ook een echo niet, omdat je zwangerschap nog te pril is. Ik duim voor je dat er niets aan de hand is. Dat kan ook!
dacht al dat ik dit te horen zou krijgen...maar is wel zo helaas. nog steeds geen krampen of buikpijn en het is nu van roze naar wat bruinog gegaan... bloed kan je het niet echt noemen...meer wat slijm..hoop maar dat dat positief is... temp was ook nog gewoon hoog vanmorgen..... ik denk als het niet goed had gezeten dan had het bloeden toch wel na gistermidag door moeten zetten of meer worden? niet minder toch... ik hou maar aan alles vast maar weet ook dat ik gewoon beter kan uitgaan van het slechtste.... ik hoor gelukkig ook vaak verhalen dat het nog vaak goed gaat en dat bloedverlies of bruinig in de eerste 3 maanden veel voorkomen.... ik ga ook nog niet de vk of de ha bellen wand die kunnen er toch ook niet veel mee. iemand nog ervaring ermee?
Gisteren gaf de cb met indicator nog zwanger 1-2 aan En nu net stonden de harde woorden : niet zwanger!!! Helaas niet zwanger meer dus!!!
Hoi, Wanneer heb je de eerste keer de CB digital? Gisterochtend? En wanneer de tweede vanmiddag? Anders zou ik het morgenochtend nog een xtje proberen!