vocht uit de tepels?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linndyy, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linndyy

linndyy Lid

23 jun 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Toen ik net ging douchen en ik kwam er onder uit toen zag ik in eens een witte vlek in me beha, bleek uit me tepels te komen, zat ook wit achtig korstje op me tepelhof. Het is inmiddels 11 weken geleden sinds mijn laatste menstruatie en nog niks te bekennen. Nog geen positieve test gehad. Heb wel al twee weken niet meer getest, had maandag afspraak gyn, die wilde geen echo maken.
    kan dit vocht/melk toch een teken zijn op een zwangerschap??

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Vocht uit tepels komt voort uit hormonen. Zou dus heel goed van een zwangerschap kunnen komen (maar ook door sommige medicaties bijvoorbeeld). Ik heb het ook wel eens in mijn wachtweken gehad, maar niet zwanger (was dan ook een heel klein beetje en niet zo nat als jij beschrijft).

Hopelijk zal het uitblijven van je menstruatie door een zwangerschap kunnen komen.

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dat ik jonger was heb ik dit ook gehad. Waren de hormonen op dat moment. Heb het ook nooit als zwangerschapssymptoom gehad.
    Hoeft helaas dus niks te betekenen.

Laten we hopen dat het bij jou wel van een zwangerschap is

4. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb hetzelfde! Cyclusdag 60 vandaag, 2 weken niet meer getest, wel vocht uit tepels. Morgen maar weer eens testen..

Was je bij de gyn vanwege je mk?

5. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Had ik laatst ook, toen mijn eigen cyclus na hormoontabletten weer op gang kwa. Viel samen met de eisprong. En duurde wel een week of misschien nog wel beetje als ik er in zou knijpen.

6. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Grappig had vorige week dezelfde vraag gesteld en hoop nog steed dat het van een zwangerschap was :)

7. linndyy

linndyy Lid

23 jun 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties, beetje druk weekend achter de rug nog geen kans gehad om te reageren.
    Ik verlies nog steeds vocht, vrijdag was het heel veel wat eruit liep.
    @ april2012mama je slikte hormoontabletten, kwam dat niet daardoor?
    @ lunap ohh das toevallig, laten we idd hopen dat het bij jou ook daarvandaan komt.

Ik had vrijdag de huisarts aan de lijn en die zei als het een beetje is wat niet te lang aanhoudt (paar dagen, elke keer drupje) dan is de kans groot dat door hormonen komt. Mocht lang aanhouden en dat hoeveelheid meer is dan moet ik aan de bel trekken.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan op een te hoog prolactinegehalte duiden wat een zwangerschap juist kan bemoeilijken.
    Heeft mijn schoonzus ook gehad (inmiddels moeder van 2 kinderen).

https://www.patient1.nl/encyclopedie/prolactinoom

Zou dus je prolactinenwaarden laten checken.

Heb dit ook nooit als zwangerschapssymptoom gehad. Pas in het laatste trimester van beide zwangerschappen kreeg ik lekkende borsten.

Deel Deze Pagina