Verstopte eileider

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CrystalSky, 12 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrystalSky

25 jul 2021
    26
    17
    3
    Vrouw
    Hoi dames!

Inmiddels zijn wij alweer 2 jaar bezig met zwanger worden. Vandaag heb ik een HSG gehad en wat bleek... Beide eileiders waren compleet verstopt! Ik had dit echt niet zien aankomen (heb totaal geen klachten of iets gehad). Gelukkig hebben ze er 1 (de rechter) helemaal mooi kunnen doorspuiten. Links lukte dat helaas niet. Het voelt nu alsof we weer helemaal opnieuw beginnen, wat ik ergens heel fijn vind (nu snap ik eindelijk waarom het in die 2 jaar nog steeds niet is gelukt).

Maar waar ik naar op zoek ben, is dames die hetzelfde hebben meegemaakt, of die met maar 1 'functionele' eileider gewoon zwanger zijn geraakt. Ik denk dat ik gewoon behoefte heb aan positieve verhalen op dit moment, haha.

Alvast heel erg bedankt!

2. lavender

lavender Actief lid

30 jan 2015
    179
    151
    43
    Bij mij was er 1 verstopt. Toen nog een tijd geprobeerd zwanger te worden. Na een paar maanden nogmaals onderzoek gehad en bleek de ander ook verstopt te zijn geraakt.

Ik ben toen doorgestuurd voor een ivf traject. Gelukkig 2 keer in 1 keer zwanger geworden. Heb er 2 mooie wonders aan over gehouden.

Misschien niet wat je had willen lezen, maar ik heb wel bereikt wat ik heel graag wilde.

3. CrystalSky

25 jul 2021
    26
    17
    3
    Vrouw
    Hey Lavender, bedankt voor je reactie!

Wat fijn om te horen dat het 2 keer bij de eerste IVF poging gelukt is. Ik hou er rekening mee dat dat bij ons ook een mogelijkheid gaat zijn, maar hopelijk lukt het alsnog ‘zelf’ in de komende maanden.

Deel Deze Pagina