Hallo , Weet iemand waar je een angelsound (toestel om naar je baby's hartje te luisteren) kan kopen of bestellen via het internet? Groetjes
Via babysound had ik net ook gevonden maar vanuit belgie bestellen lukt me niet omdat het rekeningnummer dat ze schrijven niet klopt (is te kort)
Hoi, Ik heb er pas ook eentje gekocht van internet maar dan wel 2 de hands. je kan er nog vinden op marktplaats.nl en 2dehands.nl Succes, Spekske
Helaas geen prenatal winkel bij ons in de buurt! Heeft er misschien iemand ervaring om hem te bestellen via www.babysound.nl vanuit Belgie? Groetjes
Het lijkt me aan de ene kant geweldig dat je ieder moment van de dag zelf naar de hartslag van je kindje kunt luisteren, maar volgens mij kun je jezelf er ook behoorlijk gek mee maken als je het een keertje niet hoort (door bijvoorbeeld de ligging van je kindje of de placenta) hebben jullie dit niet??
De overschrijving op babysound.nl is me gelukt Had hen een mailtje gestuurd waarin ze de juiste gegevens voor België hebben doorgestuurd. Nu maar hopen dat ik hem snel binnen krijg want ben benieuwd Alvast bedankt voor jullie reacties!!! Groetjes