ik heb even een vraagje en misschien dat jullie me hiermee kunnen helpen. ik heb de laatste 2 maanden een beetje vage klachten. * wel ongesteld maar toch minder als normaal. * pijnlijke borsten (die tevens ook groter worden). * veel plassen. * vol gevoel in mijn buik. * pijn in mijn zij (soort bandenpijn) kan ik dan toch zwanger zijn? ik heb een paar weken geleden een test gedaan maar die was negatief. bij de zwangerschap van de eerste daalde mijn zwangerschaps hormoon ontzettend en ze dachten toen dat ik, omdat ik ook bloedverlies had, een miskraam zou krijgen. dat is toen gelukkig niet gebeurt en ben toen bevallen van een gezonde zoon. maar kan het eventueel zijn dat mijn hormoon ook nu daalt en daarom de test dus negatief is ofzo? ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben maar word hier nogal onzeker van.
Hoi wij kunnen niet oordelen of je zwanger bent of niet. Ik denk als je zekerheid wil naar de dokter moet gaan en vragen om een bloedtest. Succes!
Ik zou zeggen dat je niet zwanger bent. Vooral als je wel ongesteld bent geweest. De mate van ongesteldheid zegt niet zo veel.
Ook als je ongesteld bent kun je zwanger zijn. Komt niet zo vaak voor, maar toch wel regelmatig. Vriendin van mij is 2 maanden ongesteld geworden en in de derde maand kwam ze erachter dat ze al 3 maanden zwanger was. Je hoort het wel vaker. Voor alle zekerheid kun je naar de dokter gaan. Maar laat je dan niet afschepen met het feit dat je onmogelijk zwanger kunt zijn als je ongesteld bent. Dat hebben ze mij namelijk ook verteld terwijl dat helemaal niet klopt. Gewoon een bloedtest vragen dan.
Ongesteldheid tijdens zwangerschap kan als je nog gewoon de pil doorslikt. Anders kan het innestelbloeding zijn maar dan gaat het echt om een klein beetje bloed en lijkt het niet op ongesteldheid.