Eerst hield ik van ''vet'' nu haat ik het?!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Tanny, Jun 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanny

Tanny Niet meer actief

Ben sinds mijn 15e iets ''steviger''. En hield ook erg van gefrituurde snacks nu kan ik ze niet zien of luchten. Ik wordt misselijk van de geur alleen al en toen ik gisteren een broodje hamburger at was ik blij dat het op was en zwoor het nooit meer te eten. Zelf eet ik bijna nooit geen fruit (ik weet het ik ben slecht :)) en nu hou ik ervan en kan er geen genoeg van krijgen. Als ik nu denk aan vette dingen draait mijn maag al om. Heb net (weer) een test gedaan maar die gaf aan dat ik NIET zwanger ben. Ik denk dat morgen mijn NOD is maar ik ben altijd heel onregelmatig dus daar kan ik ook niet echt vanuit gaan.

Wat nu is er iets mis?

2. benny

benny Lid

May 21, 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    iemand?

3. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Ik zie in je onderschrift dat het de eerste poging is? Ben net gestopt met de pil?

Mijn lichaam heeft me iedere maand, ruim 34 maanden voor de gek gehouden met rare symptomen!
    De maand dat ik nergens last van had, was ik dus zwanger. Daarna begon het gezeur;)

Ik hoop voor je, dat je alsnog positief test.

4. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

ik zou hierbij niet direct aan een zwangerschap denken. Ik heb zelf ook periodes dat ik iets heel erg lekker vind en daarna er een afkeer van heb.....Kan het ontpillen zijn? Heb je nog andere symtomen? Hoe lang duren je cyclussen ongeveer? en tja...zwangerschaptest met Niet Zwanger = niet zwanger...
    snap dat het lullig over komt, maar wil je graag een teleurstelling bespraken. In ieder geval toch succes gewenst! groetjes

5. benny

benny Lid

May 21, 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is me verloofde waar ik al veel vragen over heb gesteld;
    ze is al 1.5 jaar geleden gestopt met de pil
    symptomen zijn behalve verandering van vet eten:
    erg moe continue
    meer plassen dan voorheen
    ochtend miselijkheid
    soms kramp in onderbuik
    dit heeft ze nooit bij ongesteldheid.
    morgen is haar nod
    mvg benny

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Tanny en Benny: De symptomen die je beschrijft hoeven niet perse met een zwangerschap te maken te hebben. Hormonen kunnen veel met je doen, ook zonder zwangerschap.
    Sinds dat ik bezig ben met zwanger worden, ovulatie testen etc. voel ik vanalles in mijn lichaam na de eisprong. Iedere maand as ik ervan overtuigd dat ik zwanger was maar toch wist ik vlak voor mijn NOD dat ik mezelf aan het gek maken was en verdwenen mijn symptomen ook. Behalve 2 keer, toen voelde het anders en dat klopte ook. Beide keren voor NOD al duidelijk positief getest.

Wat kan helpen is dat je je cyclus opschrijft, eventueel gebruik maakt van ovutesten (in mijn herinnering hadden jullie die van het kruidvat gebruikt?). Zo weet je dat je 14 dagen na je eisprong je NOD hebt. Verder is het een kwestie van afwachten..

Hopelijk ben je snel zwanger!

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Toch maar even NOD/testdag afwachten, want het hoeft niets te zeggen, zeker als je net gestopt ben met de pil.

Maar ik moet zeggen dat ik met deze zwangerschap als sinds een week voor NOD geen chocola meer wil, terwijl ik soms toch echt wel eens 3 repen op een dag op kon voorheen.

8. benny

benny Lid

May 21, 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze is al 1.5 niet meer aan de pil
    ook verschijnsel is dat ze nu sneller vol zit
    me vriendin is altijd een taaie meid zonder te veel pijntjes
    en ze heeft niet naar de symptomen gekeken maar kwam er
    zelf mee af en wist dus ook niet dat dit eventueel symptomen waren.
    dus ze heeft zich er niet op kunnen focusen.
    waardoor ze er zich niet van bewust was

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als de test negatief is is ze niet zwanger...

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    what ever...

11. benny

benny Lid

May 21, 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik vragen wat je hiermee bedoeld

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Niks meer aan toe te voegen.. afwachten....

Share This Page