Wanneer eerste tandje? en wat merkte je?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skippy87, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Toevallig vandaag de eerste tand door!
    Vorige week had hij zonder aanwijsbare reden drie dagen 39.5 graden koorts. Zou dat de voorbode zijn geweest? Ik dacht toen ook aan tandjes maar voelde geen bobbel, zag geen rode of witte plekken. Ik was zonet helemaal verrast!
    Geen andere ontlasting, geen veranderingen in slaap. Hoewel hij wel slecht zijn flessen drinkt sinds vorige week. Dat is dan misschien wel een teken geweest.

2. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    pff suus is hier al 2 dagen kwijlen, heel agressief op dr handje aan het sabbelen vervolgens huilen en boos worden. Geen koorts (gelukkig) en geen spuitluiers tot nu toe .... moeilijk in slaap komen. Vanavond gaat ze met een zetpil naar bed ;)

3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier met 3 maanden 1e tandje, daarna heel snel nog 6 erbij, en nu staat het al weer paar maanden stil. Wij hebben er niet echt iets van gemerkt, ja hij was een beetje mopperiger maar verder was er "opeens" een tand. Jeetje ik schrok me dood al zo vroeg. Maar ik had ook al met 3 maanden mijn 1e tand dus misschien is het echt erfelijk....

4. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Gisteren bij de kinderarts geweest voor iets anders .. die heeft even gekeken en zag geen tandjes.
    Kleine man zit in de orale fase en sommige kindjes zijn dan heel druk met kauwen en sabbelen op alles wat ze te pakken krijgen (ook de handen van de kinderarts werden gegrepen en afgekluift)
    Gezien man en ik juist beide laat waren, verwacht hij de kleine ook laat met tandjes.. is erfelijk..

Deel Deze Pagina