Bij 4 maanden de eerste 2. Nu 15 maanden en gebit bijna vol....ze s dol op eten met al die tanden eet ze nog sneller hihi
Hier met 11 maanden de eerste 2 onder Met 16 maanden 1 hoektand boven en nu is de andere hoektand boven ook bijna door
Met vijf maand 1 week 2 tandens, een maand later weer 2. Inmiddels moet ze alleen nog de grote kiezen.
Met 5 maanden kreeg ze tegelijkertijd de 2 onderste tanden. Met 7 maanden de 2 buitenste onertanden tegelijkertijd. Ze is nu 8 maanden en de 2 onderste hoektanden komen nu door. Dus hier heeft dochterlief al 6 ondertanden !!
hier met 11mnd pas, maar we zijn nu 3 mnd verder en ze heeft nu 4 voortanden, 4 kiezen en de hoektanden komen nu ook allemaal in een keer door...
De onderste 2 met 6 maanden. De bovenste 4 met 8,5 maand. De onderste 2 snijtanden aan weerszijden met 10 maanden. Nu dus 8 tandjes en ik heb het idee dat de eerste kiezen niet lang op zich laten wachten. Zoontje kwijlt veel, slaapt slecht, af en toe een rode wang en soms móet hij ergens even heel hard op bijten. Dochtertje van vrienden van ons is 15 maanden en heeft alleen de 2 onderste snijtandjes pas. Het is zo verschillend!
7mnd hij heeft er inmiddels zes. Volgorde: 1 onder 2 boven 1 onder 1 boven 1 boven Elke keer met de nodige luiers en buien... Her zijn knoepers
Hier met 6 maand de eerste en met 8.5 maand waren het er 8 ... maar wel heel veel last van gehad zo snel..
Hier nog niets te zien. Maar de sabbelt wel erg graag op mijn vinger en bijt er dan ook behoorlijk op. Dus of het eraan zit te komen? Het kwijlen is minder geworden, ze heeft vanaf een week of 9 behoorlijk gekwijld.
Hier in t begin ook vreselijk gewijl...en nu kauwt ze op alles wat Los en vast zit..maar nog geen tandjes te bekennen. Als ze het van mij heeft zal het nog wel een tijdje duren ik kreeg heel laat pas tanden.. Begon ook laat te wisselen , zo laat dat ik nu nog twee melk kiezen heb. Maar denk niet dat die nog gaan wisselen ofzo.
Dochter had 4 dagen voor ze 5 maanden was de eerste, 2 dagen later de tweede. Voor 5 maanden dus 2 tandjes. Zoontje had z'n eerste met 9w6d, tweede was door met 10 weken. Rond 4,5 maand kreeg hij 2 tandjes boven. Met 5 maanden 4 tandjes.
hihi leek wel of ik dat er op heb gezet, hier ook twee tegelijk bij bijna 6 maanden, en onze kids zijn nog even oud ook en je gebruikt dezelfde banner als mij dacht echt even "huh? "
1 dag voor 4 maanden tandje 1, 4,5 maand tandje 2, nu 13 maanden 8 tanden, 4 kiezen en 2 hoektanden onderweg.. Last ja enorm, slapeloze nachten Tip nog niet heel bekend tandgel: multilind babytandgel, werkt hier super, andere middelen werken niet
Hier is mn dochtertje geboren met 2 ondertandjes, zo ook mijn jongste zoon. Mijn oudste kreeg rond 7 maanden zijn eerste tanden door, en dat waren toen zijn 2 snijtanden boven. Mijn oudste dochter rond 8 maanden haar eerste 2 ondertandjes.
Heel erg verschillend dus allemaal! Maar het is dus niet zo uitzonderlijk dat mijn zoontje nog geen tandjes heeft.