Veel wakker liggen in bedje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sellie13, Apr 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sellie13

Sellie13 Actief lid

Jul 9, 2007
    210
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ons zoontje van bijna 2 maanden is sinds drie weken aan de rust en regelmaat en dat heeft hem al erg geholpen om rustiger te worden en meer te slapen. Ik merk alleen dat hij erg veel wakker ligt te zijn in zijn wiegje en dat maakt me toch weer ongerust, want hij moet toch eigenlijk slapen dan. Soms valt hij gewoon in slaap, maar ligt hij na drie kwartier slaap een hele tijd wakker (half uur of zelfs drie kwartier), waarna hij weer verder slaapt. Soms ligt hij een hele tijd wakker als ik hem in bed heb gelegd. Hij is zeker moe als ik hem in bed leg, want hij heeft dan al ontzettend liggen gapen.
    Hij huilt trouwens gelukkig niet tijdens die wakkere periodes, dat is al erg prettig, dat deed hij in het begin wel.

Herkennen jullie dit? Poeh, best moeilijk dat moeder zijn!

2. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    hoi hoi,
    dat doet Fleur ook, in het begin huilde ze ook alleen maar, maar nu kan ze gerust een uur liggen koekeloeren en brabbelen om vervolgens toch nog weer verder te slapen. Ben van mening dat ze dan toch ook wel rust krijgt alleen in haar kamertje in haar bedje.
    groetjes!

3. mirwar

mirwar Bekend lid

Apr 22, 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Hoi hoi,

Dewi doet dat ook heel vaak...en ik vind dat er zo zielig uit zien! Ze kijkt dan net of ze zich 'gedumpt' voelt..Zo van 'nou hier lig ik dan terwijl ik helemaal niet moe ben!'...maar dat zijn natuurlijk mijn gedachtes hahah. Ik laat haar dan ook altijd wel liggen maar vind t er wel heel sneu uit zien!
    Die van mij is sowieso het merendeel van de dag wakker...pfff wat een slechte slaper!

4. marber

marber Lid

May 17, 2007
    98
    0
    0
    Baby's slapen ook wel met de ogen open, het hartje slaapt wordt er dan ook wel gezegd. En zoals hierboven ook al staat, als ze in hun kamertje liggen waar het lekker rustig is rusten ze ook uit. Ik vond het eerst ook wel een beetje raar, maar later dacht ik: Ach, ze ligt gewoon lekker te loungen.......ik lig ook toch ook wel eens gewoon lekker in bed uit te rusten zonder dat ik m'n ogen dicht heb? ALs ze het niet naar hun zin hebben, dan geven ze wel een gil moet je maar denken!

Liefs Marber

5. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Zolang ze niet huilt zou ik haar laten liggen. Ze rust dan idd denk ik meer uit dan in een omgeving met veel prikkels. Bovendien vind ze het niet vervelend lijkt me, anders zou ze wel huilen.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Ja, ziet er wel sneu uit he? Maar goed, hier gebeurt het nauwelijks, zodra Eva in bed ligt is het jengelen en zodra ze wakker wordt ook... ze vind het meestal gewoon niet leuk alleen in bed en slapen overdag vindt ze ook niet leuk :( (ze slaapt per keer zo'n 3 kwartier meestal)

7. Sellie13

Sellie13 Actief lid

Jul 9, 2007
    210
    0
    0
    Fijn om te weten dat andere kindjes ook soms wakker liggen! Gisteren en vandaag heeft hij trouwens helemaal niet wakker gelegen, alleen maar als een blok geslapen, hihi. Erg fijn hoor!

Share This Page