Iemand raad?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaNiess, Feb 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Hallo....

Volgens de calculator is morgen mijn innesteldag, want mijn eerste dag van laatste menstruatie was 19 januari, en ik heb een cyclus van 28 dagen.

Maar op dit moment heb ik last van mn (.)(.) en linkerboven been is pijnlijk en ik heb last van mn onderbuik en beetje van mn rug.. en ben ontzettend misselijk..

Volgens mij cyclus banner kan ik pas over een paar dagen testen, en ik zou eigenlijk de 16de weer ongesteld moeten worden..

Maar weet iemand toevallig wat ik met deze symptonen aan moet? of houdt mn lichaam me gewoon voor de gek! :(

2. happymama

happymama Niet meer actief

je weet natuurlijk nooit of je lichaam je voor dek houd ! hoop t nie voor je natuurlijk.
    maar je zal toch echt moetten wachten met testen anders is t echt geld weg gooien
    nou succes meid !

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Heb precies dezelfde klachten! Had 3-2 mijn ei en mijn nod is op 17-2 .. Heb echt erge steken/krampen bij mijn liezen en het straalt supererg uit naar mijn bovenbenen.. Laten we hopen dat het iets positiefs betekent

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    ik heb precies dezelfde symptomen steken en zeurderig gevoel in mijn lies en bij mijn schaambot en dat straalt idd uit naar mijn rechterbeen.
    mijn banner klopt niet echt want heb volgenmij vorige week mijn ei gehad.
    ik hoop idd dat het een positief teken is.
    als ik idd mijn ei vorige week heb gehad dan zou ik dus de 14 ongi moeten worden.
    terwijl ik eigelijk de 20 ongi moet worden.
    dus ff afwachten maar.

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Ja, ik hoop inderdaad ook dat het iets positiefs betekent..

Want ben nog steeds erg misselijk en toch wel een beetje humeurig, vind het ook niet prettig als mijn vriend aan me gaat zitten omdat alles zo gevoelig is. nog steeds last van gevoelige (.)(.) en een soort gevoel of de menstruatie moet komen maar dan is het wel heel erg vroeg. En daar ben ik nooit misselijk bij en dan doen mn (.)(.) ook niet zeer.

Dus ik weet het even niet :(

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Probeer echt te wachten tot je op je NOD zit. En als je het echt niet uithoudt kun je testen met bijv. Matcare. Die kun je doen tot 4 dagen voor je NOD. Succes met wachten, het is niet leuk die onzekerheid maar het is niet anders.

7. ssilke

ssilke Lid

Feb 3, 2009
    52
    0
    0
    thorn
    De klachten komen bij mij bekent voor
    het begon vorige week maandag begon met hevige steken in de onderbuik misselijk duizelig hoofpijn
    puistjes enz... na ik dacht echt dit x nu is het raak niet dus! Mijn lichaam heeft me dus voor de gek gehouden.

Na ikhoop voor je dat het positief bericht is
    l

8. afteranne

afteranne Actief lid

Jan 21, 2009
    142
    0
    0
    hihi wij lopen helemaal hetzelfde qua cyclus! Ik heb een paar vage klachtjes maar ik schuif die onder vage klachtjes die overal van kunnen komen..... wij zouden eigenlijk vanaf volgende maand officieel gaan klussen (gebruiken nu enkel nog condooms, geen pil meer) maar vorige week ging het 1 keer mis... dus zonder condoom gevreeen. De kans is dus ook klein dat ik zwanger ben.... maar wel aanwezig... (wat ik eigenlijk wel heel leuk zou vinden hihi)

Share This Page