danisha heeft inmiddels erg veel waterpokken.. ook haar gezicht zit er goed onder.. nou vraag ik mij af in hoeverre het erg is als er af en toe één stuk is... krijgt ze dan gelijk litekentjes? Er is één stuk gedaan door de speen want die zat er vlak onder en als danisha moe is dan wrijft ze altijd in haar ogen enzo en wat ze snachts doet weet ik ook niet natuurlijk... overdag zit ze er niet aan...
Waterpokken drogen in en dan komt er een korstje op. Als dat er te snel afgaat krijg je wel een deukje, maar ze is nog zo jong dat dat waarschijnlijk wel bijtrekt. Jelle had met kerst de waterpokken. Er zaten er een paar tussen zijn haren waarvan de korstjes er onder de douche afvielen. Hij had wat deukjes op zijn hoofd, maar het is nu al een stuk minder...
echt een hele goeie tip! doe een paar eetlepels zemelen in een washand, bind er een elastiek omheen en laat het in het badwater trekken tot het water goed wit is. ik heb die tip hier gelezen en de plekjes droogden na drie dagen gigantisch in! zelfd de ha vond het een super tip, want normaal is het ongeveer een week. het werkt echt waar! en ook de jeuk neemt af. elijah had het ook op zijn hoofd en ikheb die washand als een spons een paar keer over zijn hoofdje uitgeknepen (washand met zemelen of havermout) heel veel beterschap, en zelfs de grootste plekjes genezen weer heel mooi, elijah's hele rug zaten grote plekken en daar zie je nu niks meer van, hij wreef als het kon met zijn rug hier tegen de muur)
bedankt voor de reacties! @sim: ja ik had die tip ook gelezen.. ik heb haar gister ook in bad gedaan met een washand met havermout en daarna mentolpoeder en zetpil en is ze lekker gaan slapen.. ik heb het vanmorgen weer gedaan en ze is heerlijk gaan slapen.. was even bang dat het weer niks zou worden met slapen maar gelukkig slaapt ze nu toch alweer een uurtje..