Dames, Ik weet het even niet. Ik had de site al gevonden om de eerste ziektedag te bekijken en wanneer ik weer uit isolatie kon na klachtenvrij te zijn. Even kort klachtenvrij geweest en nu 11 a 12 dagen later nog steeds irritatie aan neus/iets snotterig en nog niet fit. 23 augustus eerste klachten, wat keelpijn 24 augustus de hele dag wat ik 100% zeker nog weet Dagen erna ups & downs. 26 op 27 augustus terug gekomen vanuit Spanje, klachten waren iets erger geworden 27 augustus wou ik testen, maar uitverkocht dus uiteindelijk zondag wel een test kunnen krijgen en heel licht positief 28 augustus licht positieve test dus 30/31 augustus klachtenvrij 1 september Geen idee eigenlijk waarom, nog één test gedaan en bij doorlopen knalpositief. S middags namen klachten weer toe en tot op de dag van vandaag met ups en downs, en helaas hoofdzakelijk downs Hooikoorts/ verkoudheidachtige klachten en vooral geïrriteerde neus en moe..
Ah dat wordt nu wel een lang thuiszitten zo! Ik zou eerlijk gezegd even naar het lokale ggd nummer bellen, daar zitten nog steeds mensen die deze vragen goed kunnen beantwoorden. Er wordt gezegd dat isolatie maximaal 10 dagen duurt en dat je na dag 10 weer naar buiten mag. Voorheen was dit 14 dagen. Daar zit jij nu ook al bijna op. Ik zou wel nog even ouderen/kwetsbaren vermijden. En voor de zekerheid maar even naar de ggd bellen. Succes en beterschap!
Hier heb ik in de week van 25 juli corona gehad en heb nog last van snot, ben toen na 10 dagen weer gaan werken bij cliënten (week dat ik ziek was kon ik m'n werk thuis doen). 24 juli werd ik echt hondsberoerd kotsmisselijk enz dacht dat het de bloedhitte/ongesteldheid alles bij elkaar was. Dus paracetamol erin en gaan werken. 25 juli stond ik nog beroerder op toch maar een test en gelijk knalpositief. Na 2/3dagen werd ik pas verkouden en nog heb ik last van snot. Geen keelpijn gehad.