Hey, Wie weet dit: Kan ik bij de picnic ook flessen inleveren van de Appie, lidl, etc? Er staat "bijna alle flessen"...
Alleen de flessen die in meerdere supermarkten worden verkocht komt het op neer. Lidl en Aldi bijvoorbeeld hebben eigen flessen en die nemen ze helaas niet mee.
Hoor wisselende verhalen. Hier komen ze elke week en nemen alles mee maar geen Lidl en Aldi. Rest wel.
C maakt altijd zo’n briefje waarop staat hoeveel flessen frisdrank in de tassen zitten en hoeveel bierflesjes. Dat scheelt weer tijd en de bezorger is er altijd heel blij mee dat hij niet hoeft te tellen. Je kunt ook in de app zien hoelang de bezorger erover doet om bij je te zijn en welk rondje hij rijdt. Zo handig!
O sterkte! Beviel het? Picnic bedoel ik. Wij noemen het trouwens geen Picnic maar vervangen de c en de n (in het midden) door de ‘k en de l’ En ja dat is heel kinderachtig maar daar gaan C en ik goed op.
Ja bestelde al eens Eerst heel lang op dr wachtlijst gestaan, maar nu is het ideaal. Want ze kunnen steeds de volgende dag al! Itt appie.