Iemand van jullie bekend met fallback rise? Dat is een temp daling zoals bij innesteling maar dan op 2 dpo. En wat was de uitkomst van je cyclus, zwanger of niet?
Hoi Zie mijn kaartje ik heb er ook 1 gehad op 2 dpo Zo te zien lopen we aardig gelijk op .spannend Ik heb gelezen dat een fallback rise niets źegt over zwanger te zijn of niet. Laten we hopen dat het voor ons positief is
Dit kwam ik eerder vandaag tegen in een ander topic http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/433749-een-temperatuur-dip-tussen-2-6-dpo-een-tussen-7-11-dpo-uitgelegd.html
Deze dip zegt totaal niks over het wel of niet zwanger zijn. Deze dip wordt veroorzaakt door het gele lichaam (overgebleven follikel) die progesteron gaat produceren na de eisprong. Dat gebeurd tussen dag 1 en 5 na eisprong waardoor je dus een dip kan krijgen. Ik heb regelmatig zo'n dip maar ben dan niet zwanger.
Haha lady lien die was van mij inderdaad, die verklaard een hoop precies wat Rogijuli zegt staat daar in beschreven.
Ladylien, dank je wel voor de link! Rogijuli, gelukkig ik dacht al dat t helemaal verkeken was met zo'n dip Spinnenkop, we lopen zeker gelijk op. Spannend he! Hopelijk is get goed nieuws voor ons idd! Voor eerste Kindje? En ga je eerder testen of wacht je netjes je nod af? Mama lap, dank je wel 2 jaar later nog steeds handig
Hoi water27 Dit is ons derde kindje . Ronde 2 We hebben twee jongens van 6 en 4 ik wil wachten tot nod. Maar denk niet dat ik het wachten volhoud wanneer ga jij testen dan
Derde kindje! Wat mooi! Ja die testdrang he.. Ik hoop dat ik donderdag ochtend red Zondag 24 is m'n nod
Ik zie trouwens dat jij teunisbloem gebruikt is dat om de lf te verlengen. Ik had de vorige cyclus een lf van 9 dagen en zelfs een keer 8 . Ben benieuwd wat hij nu gaat doen
Nou dan moet jij t worden denk ik.. Ik kon me niet inhouden en heb negatief getest.. :/ met een hele vroege zwangerschapstest namelijk 6 dagen voor nod. Maar goed dan weet ik het maar alvast. Teunisbloemolie slik ik om de fase tussen ongi en eisprong te verkorten. M'n lf is altijd al 14 dagen. Teunisbloemolie mag je zeker niet na je eisprong gebruiken. Misschien tarwekiemolie beter voor jou als je iets wilt proberen. Google maar eens
Oh wat jammer van de test. Maar het kan toch nog.je bent nog vroeg Oh is dat tarwekiemolie. Ik ga eens googelen
Oh nee! Ik zie net je temp kaartjes, je lf is idd erg wisselend. Vervelend! Dan weet je nooit echt waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat het hier bij blijft (spotting)
Ik las iets van etos zwanger worden caps. Eens kijken in de winkel of dat iets is. Mijn temp was vanmorgen hoog en spotting is minimaal Ik ben bang dat ik gewoon moet wachten tot mijn nod. Vaak zakt mijn temp pas als ik al ongi ben
Misschien was je spotting wel van een innesteling! Je temp is zeker nig mooi hoog! Ik zou zeker nog hoop hebben. M'n temp was vanochtend compleet in gestort. Ik hoop nu wel snel ongi te worden! Door naar de volgende ronde