hoi, normaal heb ik een cyclus van 32 dagen, dat is vandaag maar nog niks gezien, wel menstruatiepijn, eergisteren een negatieve test gehad (altijd zo'n teleurstelling ) elke maand voel ik mijn eisprong wel maar sinds mijn bbz, eileider verwijderd, voel ik verschillende keren buikpijn. Ik zweerde erbij dat ik woensdag 25 oktober mijn ei gehad heb, rekbaar slijm, ect... precies een week later woensdag 31 oktober, erg pijn in mijn overgebleven eileider, trok door tot mijn knie, kan in principe ook mijn eisprong geweest zijn, dan vanaf zaterdag 3 november 's avonds lichte buikkrampen, zondag en maandag ook. Nu vrijdag een negatieve test, Ik begrijp er niks meer van! voor mijn operatie had ik een voorbeeldcyclus, 28 dagen en op dag 14 voelde ik altijd mijn ei. Nu is dat volledig naar de botten. Tempen heb ik de vorige cyclus gedaan maar het schommelt teveel omdat ik in ploegen werk. Soms tempte ik om 3u30 smorgens, soms 9u. scheelde soms een volledige graad. Kan iemand hier inzicht op krijgen? alvast bedankt!
Ja het kan natuurlijk dat je en ei had maar die moet dan ook bevrucht worden.....dus misschien is dit niet gebeurd en daarom test je negatief.
Zou ook nog een late innestelling kunnen zijn, ergens tussen dag 4 en 12 na de eisprong vindt die plaats Misschien is het voor jou dan wel zinvol om ovulatietesten te gebruiken als tempen niet lukt ivm onregelmatige diensten
het rare is dat ik gewoon mijn ei niet uit mijn cyclus kan halen, heb verschillende dagen ovulatiepijn gehad. Misschien toch beter eens beginnen met ovulatietesten wat ik wel zeker kan zijn is dat ik 14 dagen geleden nog geen eisprong had anders had ik al mijn regels... dan toch misschien op 31 oktober mijn ei gehad en vanaf de zaterdag buikpijn 's avonds, kan innesteling geweest zijn. Dus een dag of 5-6 erachter een positieve test zou rap zijn é. We zullen afwachten en hopen dat er geen menstruatie doorkomt...