dit is best komisch

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    of eigelijk ook niet, maar probeer er maar het beste van te maken!

    Ik heb afgelopen donderdag voor het eerst een Pregnyl spuit gehad. En ik begin hier toch wel van alles van te merken. Zondagochtend (9.00) werd ik wakker en het eerste wat ik dacht: oooh man wat heb ik zin in een Magnum! Ik schoot in de lach, dus misschien is dit het 'zwanger' gevoel? Ook mijn vriend moest lachen. De hele dag zin gehad in een Magnum en s avond eentje genomen... echt drie happen en helemaal geen zin meer!

    Ik ben voor zover ik weet (nog) niet zwanger, maar kan me nu wel een beetje inbeelden hoe dat kan zijn! We zien de lol er maar van in!

    Heb ook veel last van een ongi gevoel.. zou dit ook van de Pregnyl komen?
     
  2. bengel

    bengel Niet meer actief

    pregnyl is zwangerschapshormoon...dus daar kun je je zeker zwanger van voelen, pas na 10 a 14 dagen is dit uit je lichaam en als je dan zwanger voelt kan het 'echt' zijn en niet van pregnyl...

    irritant he
     
  3. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Sowieso dit hele forum is natuurlijk heel serieus maar toch ook wel grappig, ik vergelijk het met een schuur vol kippen die allemaal een ei willen leggen omdat ze zo graag een kuiken willen, de 1 broedt nog harder dan de ander, de 1 legt er 10 de ander niets en daar gaan ze dan uren over kakelen.

    Ik ben zelf ook 1 van de kippen, dit is natuurlijk alleen als grapje bedoeld met alle resprect voor iedereen hier.

    Overigens die magnums lust ik ook wel als ik niet zwanger ben...daar mag je me echt voor wakker maken!
     
  4. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    We willen inderdaad allemaal maar 1 ding, maar tis wel belangrijk af en toe de lol erin te houden! (hoewel me dat echt niet altijd even makkelijk afgaat!) En positief denken, op een dag dan....!

    Ik heb de hele tijd het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. De vorige keer had ik dit gevoel op cd 21 en begon later ook met bloeden. Ik zit nu pas op dag 17! Echt heel naar gevoel in mijn buik! Ook de pregnyl zeker...
     
  5. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik denk het wel, althans ik lees het wel eens bij anderen! Hou vol meid!
     
  6. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0

    :) :) :) :) :) :) :) :) echt TE grappig maar zo is het precies! hihi
     
  7. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    is zeker grappig, hoe kom je er op? lol
    maar zo is het idd wel. ik heb toen ik die pregnyl had gezet daarna helemaal nergens last van gehad, echt vreemd. dus misschien zegt het wel wat over mijn kwaaltjes... hihi
     

Deel Deze Pagina