Hoi allemaal, Ik ben benieuwd naar jullie ervaring en tips. Op 22 maart heb ik na elf weken zwanger een miskraam gehad door middel van pillen (mistro.... ofzo). Nu, 7 weken en 4 dagen later, ben ik nog steeds niet ongesteld en test ik negatief. Op 6 juni heb ik een echo gehad en was alles schoon. Wie heeft er ervaring mee?
Wat vervelend voor je! Wanneer was je test voor het eerst negatief? Als hij pas 3 weken geleden (bijvoorbeeld) negatief is kan het zijn dat het hcg nog niet lang genoeg je lichaam uit om je cyclus op gang te brengen. Maar als je miskraam 22 maart was is dat toch langer dan 7.5 week geleden? Dat is bijna 4 mnd geleden. Misschien even overleggen met je huisarts of gynaecoloog?
Hoi, Sorry ik bedoelde mei. Na de controle in het ziekenhuis heb ik getest en deze was toen negatief (5 juni). We willen graag opnieuw zwanger proberen te worden dus hopen dat het snel weer op gang komt.
de gynaecoloog zei toen tegen ons dat het heel erg verschilt per persoon. soms kon de cyclus meteen weer kloppen en soms pas na bv. 9 weken. ik zou gewoon bellen om te vragen hoe lang het maximaal mag duren. mijn eigen ervaring was dat ik 28 dagen na de miskraam mijn menstruatie kreeg dus daar heb je helaas weinig aan dit was ook d.m.v. medicatie.
Ik heb 5 juni een curettage gehad en menstrueer ook nog niet. Vorige week gyn gesproken. Die liet mijn normale cyclustijd ook meewegen. Aangezien ik afwachten prima vind (maar wil wel zo snel mogelijk weer zwanger zijn) gaf hij aan dat ik nog 3 weken kan afwachten. Als de menstruatie dan nog niet geweest is ga ik terug voor een echo. Mijn cyclus is normaal 30-35 dagen.
ik heb begin mei een curretage gehad na een ma. 6 weken erna een controle echo bij de gynaecoloog waarop mijn baarmoeder slijm al weer mooi dik werd. helaas kwam er bij mij ook maar niks. toen schreef ze me primolut voor om de boel een beetje te helpen. ook dit deed niks. ik werd er wanhopig van. nu wilden ze de pil proberen om te kijken of dit wel een extra zetje kon geven maar dit zag ik zelf helemaal niet zitten! ik had net voor mezelf besloten een paar weken helemaal niks te doen, en dan maar aan de pil als er nog niks gebeurde. wat ik wel heb gedaan is naar de osteopaat. Die zei dat het goed kon komen doordat er door de ingreep heel veel spanning rond mijn baarmoeder zat. en nu een week later! yess eindelijk!! ben toch blij dat ik die pil ff uitgesteld heb en men lichaam met rust gelaten. bij mij duurde het dus 12 weken, ik hoop voor je dat het ook snel weer komt.