radeloos, want het wil maar niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 11 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik wordt er echt radeloos van :( wij zijn nu al meer van 1.5 jaar bezig voor ons eerste kindje. En wij zijn volgens de onderzoeken goed vruchtbaar. Maar nu lees is overal dat de missionaris houding het beste is voor de bevruchting of doggy style. Maar dat wil gewoon op de een of andere manier niet lukken! :( ik ga altijd bovenop. Maar als dan klaar is en ik ga eraf en op me rug liggen dan loopt er gelijk weer Veel uit. Ik denk zou dat nou de reden zijn waarom ik nog niet zwanger ben geworden in die tijd? De ene zegt het maak niet uit want de zaadcellen vinden de weg. Maar de ander zegt dat dit toch de beste houding is. Maar als me man bovenop is dan duurt het ontzettend lang en na een half uur is er nog niks. En dan wordt hij kwaad want dan zegt hij Hoe kan dat nou ben ik nou de enigste waarbij het niet lukt? En andersom is het altijd zo gepiept;) iemand tips?

2. Logan

Logan Niet meer actief

Geen idee.. Hier ook twee jaar zonder resultaat en beide perfect in orde. Radeloos word je ervan he?
    Wat betreft je standje zou ik toch tijdens het moment supreme zorgen dat je dus onderop ligt of doggy inderdaad.
    Succes.. het is niet leuk he?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik geloof daar niet zo in.
    Mijn dochter is verwekt op die houding omdat ml geen zij had en ik een positieve ovulatietest had zei die "maar jij doet het werk:D"
    Dus ik heb toen ook inderdaad boven op gezeten en ik was gewoon zwanger.
    De dagen ervoor niet geklust omdat we op vakantie waren en mijn broertje mee was;) maar die avond moest ik hoe dan ook!!!:D

Ik denk dat jij het op die manier heel goed doet.
    Meteen gaan liggen,bekken gekanteld of een kussen onder je billen.
    Ik heb zelf altijd gewoon snel geveegd en dan een boxer van mijn man aan,dus ik drukte de zaadjes niet naar buiten.
    zoals als jezelf al zegt,de zaadjes vinden zijn weg wel en van de 250.0000 hoeft er mar 1 de goede weg te vinden;)

Ik zou nog eens een afspraak maken bij je ha...sterkte en succes!

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichten:) ik ga inderdaad altijd gelijk als het klaar is eraf en hou ik me hand eronder en ga dan gelijk op me rug liggen en doe er een tissue voor haha, anders ben ik bang dat alles onder zit:D ja wij zijn onder behandeling bij de fertiliteitenarts en in oktober moeten we terug komen en starten we met IUI. Maar hoop zo dat het in deze 3 maanden nog mag lukken . Ze hadden gezecht in het ziekenhuis dat me man 25 miljoen zaadcellen had per milliliter. Is dat goed? Hun zeiden dat het prima was. En goed bewegelijk. Ik denk mischien dat als het bijna zover is we misschien inderdaad kunnen draaien en zo verder gaan. Mischien lukt het dan wel:D

5. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ze hadden in het ziekenhuis berekent dat wij 36 procent kans hebben om binnen het jaar zwanger te worden. Dat is toch niet veel?

6. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Je hebt pb

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Die zaadhoeveelheid is heel netjes, hoor! Daar zou ik me echt geen zorgen over maken.
    Wel vervelend dat het tot nu toe niet raak is. Wij zijn hier ook al zo lang bezig, dus ik snap je frustratie na al die maanden. Wel fijn dat jullie in ieder geval weten dat je binnenkort over mag op IUI. Hoewel ik natuurlijk hoop dat het daarvoor toch gewoon raak is!

8. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Hey!
    Hier precies het zelfde verhaal. Bijna 2 jaar bezig, alle testen zijn goed, zaad van vriend 38 miljoen en beweeglijk. Hsg gehad zelfs. Wij mogen nu in augustus terug...... van de week 3 dagen te vroeg ongesteld geworden. Zat toevallig ook van de week te denken doen we HET wel goed;) t het is zo frustrerend soms...... het verlangen is groot. Ik doe ook alles voor een gezond lichaam, sporten, yoga goed eten rook niet drink wel wat maar echt met mate!
    Bij ons is de kans 33% als het 30 of minder was mochten we meten met behandeling beginnen. Wat is jouw leeftijd?
    Liefs

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Waarom ga je niet boven op en als het bijna zover is gaat hij boven op ? Ik denk eerlijk gezegd dat het de kans zeker verminderd . Het proberen waard . Snap dat je gefrustreerd bent na 1,5 , hoop dat het snel raak is !!

10. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    We gaan het toch maar eens proberen . Eerst Ik boven en daarna hij bovenop. Wie weet lukt het dan wel;) hsg onderzoek heb ik in april gehad en dat was ook allemaal in orde. Ik ben nu 22 , bijna 23 jaar en me man is 24. Nog lekker jong:D maar we zijn er helemaal klaar voor:D in oktober alweer 2 jaar getrouwd en ook pas een huis gekocht. Dus laat het kleine wondertje maar komen;) haha . We gaan ons best doen oo deze manier en hopelijk lukt het dan bij manlief. Hebben we misschien wel meer kans dan dat ik bovenop ga.

11. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Erg frustrerend als je lang moet wachten! Maar jullie onderzoeken zijn goed, dus je zou echt gewoon zwanger moeten kunnen worden.
    Die houding maakt niet alles uit (er worden mensen staand onder de douche nog zwanger...) maar het verkleint de kans wel íéts.
    Of dat dé reden is? Soms heb je ook gewoon pech en soms geluk, het is echt een loterij. Ik was van de eerste zó zwanger (ronde 2) en nu pas in ronde 15 een plakkertje. Andersom heeft mijn nicht jaren gedaan over nr 1 en was ze van nr 2 opeens in ronde 1 zwanger, terwijl ze er nog niet eens echt voor gingen...

Ik denk dat pech bij jullie dan ook de grootste factor is, niet die houding. En uiteindelijk geldt ook; van goede, fijne seks heb je óók een betere kans om zwanger te worden dan van gedwongen or frustrerende seks. Dus als het voor je man niet werkt in de missionarishouding dan moet je dat ook niet willen denk ik.

Wat wel kan is inderdaad op een laat moment pas omdraaien naar missionaris, zoals hier al genoemd, of inderdaad doggy. Dat geeft ook veel prikkeling maar het is iets makkelijker om je daarna naar je buik te laten zakken, rustig om te rollen, en zo de boel allemaal binnen te houden ;).

12. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb onlangs een artikel gelezen, waarin stond dat sommige vrouwen van zichzelf 'vijandig' slijm produceren. Volgens gynaecologen zou dat wel eens de verklaring kunnen zijn waarom stellen met goede onderzoeksuitslagen zoals jullie toch niet zwanger worden.

Zij werden aangeraden om eens een keer te proberen metéén de daad te volbrengen in plaats van eerst 'opwarmen'. Op die manier is er nog weinig (eventueel) vijandig slijm in de vagina. Een andere tip was om bijvoorbeeld preseed te gebruiken, dit neutraliseert je eigen vruchtbare slijm en helpt sowieso de zaadjes de goede kant op.

Misschien dat je het al geprobeerd hebt, maar anders zou ik het toch proberen de komende drie maanden, want het is sowieso baadt het niet even schaadt het niet!

Succes!!

13. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Hewy meis

Wat vervelend, vooral omdat je echt gefrustreerd bent hierdoor.
    Mocht je nu echt heel hard twijfelen kun en mag je altijd terug nar je gyn gaan he. Erover praten kan nooit geen kwaad.

Ik ben deze ronde doggystyle zwanger geworden. De ronde ervoor hij bovenop.
    Benen omhoog enzo daar deed ik niet echt aan. Bleef wel altijd liggen.

Maar of het daar nu mee te maken heeft?
    Vooral veel succes en fijne tijd in bed gewenst.
    Dat laatste is nog wel het aller belangrijkste!

14. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Naar mijn weten is de normale slagingskans 30 % per maand. Dus gewoon gemiddeld.

15. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    1,5 jaar is idd lang maar als je naar de statistieken kijkt; 75% van de gezonde stellen is pas na een jaar proberen in verwachting. Jullie zitten daar dan boven idd, maar nog niet gruwelijk veel al voelt het wel zo.

Veel succes de komende ronde!

16. Logan

Logan Niet meer actief

15-2% per maand. 30% per jaar is wel weinig. Tenminste dat klinkt mij zo, onze gynaecoloog vertelde ons dat we 80-90% hadden. Ik weet er het fijne niet van hoor. Is er iets bij jullie ontdekt bloempje?

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier ook iemand die al sinds 1 maart 2013 bezig is voor een kindje. En nog steeds niet gelukt. Ondertussen al bijna anderhalf jaar verder en nu in ronde 16. We zijn al via de ha naar de gyn geweest, alle onderzoeken ook gehad en alles is orde. Niets aan de hand, alles is prima. Maar waarom lukt het dan niet?

Wij mogen pas in oktober terugkomen voor vervolggesprek. Dus als ik tegen die tijd nog niet zwanger ben, dan eerst overleggen wat het vervolg is. En daarna misschien officieel de MMM in met behandelingen?

En het frustrerende is dat iedereen in je omgeving wel spontaan ineens zwanger is.

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Heel herkenbaar al die verhalen... wij zijn sinds maart 2012 aan het proberen zwanger te worden, maar helaas nog zonder resultaat. Vorig jaar september naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken, waar ook alles goed bleek en een kans van 40% om binnen een jaar zwanger te zijn. We hebben nu voor augustus de vervolgafspraak staan in het ziekenhuis, ben benieuwd wat het ons gaat brengen...

19. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Knuffel voor jou meid, ook hier alweer 1,5 jaar gestopt met de pil.
    Het is zo welkom...
    MIsschien is het mogelijk dat hij wel gewoon klaarkomt als je bovenop zit maar dat je dan direct omdraait en hij er dan pas uitgaat. Ik kan me voorstellen als hij bijna komt en je dan omdraait dat het bij dan afzakt... Mijn man heeft moeite met het stijf houden, geen idee waar het aan ligt maar dan kan het soms best lang duren. Wij zien er de lol wel van in hoor maar tijdens een vluggertje niet heel ideaal. En bovenop hou ik niet vol... dus hij zal wel bovenop moeten. Vind ik ook t relaxed haha

20. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Je hebt de zwaartekracht tegen als jij bovenop zit. Zoals hierboven al gezegd maakt het niet uit hoe je vrijt, zolang je net voor het hoogtepunt maar van positie wisselt. Als je dat snel doet hoeft dit geen invloed te hebben op de erectie, ik zou zelfs geen moeite doen om de penis binnen te houden. Gewoon uit, omdraaien, en weer in. Dan je enkels vastgrijpen en er op letten dat hij tijdens de ejaculatie diep gepenetreerd blijft, zonder te stoten.

Deel Deze Pagina